וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי חשב שגל גדות תעבור בדיקת קורונה מתועדת? צילומי האינסטגרם של תש"פ

19.9.2020 / 0:02

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. לכבוד השנה עברית חדשה, תקוה גדעון מחנכת, בר רפאלי קצת משוגעת, דניס והדר מ"חתונה ממבט ראשון" רטובים ומי נדחף לנשיקה של אסי עזר ובעלו? התמונות של תש"פ. וואלה! סלבס עממית

אייל ואלין גולן באינסטגרם/צילום מסך

לא תאמינו, אבל מייקל לואיס קונה במכולת בלבוש חלקי/ מלא. המעושרת ניקול ראידמן עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון וגם נדב בורנשטיין החתיך - עובד עם המכשירים שבחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים, כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

כדי לסכם את השנה העברית החולפת כהלכתה ולהשאיר אותה מאחור, וואלה! סלבס אספה עבורכם מקבץ של תמונות האינסטגרם שעשו את תש"פ, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם), גם בשנה האחרונה שמסתיימת עלינו לטובה, תודה לאל. ואם חשבתם אחרת, המדור סאטירי ונכתב בהומור, הרי זה רק נראה נוצץ.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 19/9/20. אינסטגרם, צילום מסך
אייל ואלין גולן/צילום מסך, אינסטגרם

תראו, זה לא שלאייל גולן יש צורך בזמרים מטופחים, אין סיבה שיגלה קולות חדשים או יארח כוכבי רשת לרגע, כשהוא בכלל מגדל מגיל אפס אחת פרי חלציו, נערה בשם אלין גולן. השנה האחרונה, תיזכר בתור זו שבה #הדור_הבא של הזמיר כבשה את עולם הבידור, בקול נעים וצ'ארם תמים, הקטנה גדולה תהיה.

רק נראה נוצץ 19/9/20. אינסטגרם, צילום מסך
תקוה גדעון וניר אבישי כהן/צילום מסך, אינסטגרם

חשבתם שכל מה שמעניין יוצאי ריאליטי הם אירועים נוצצים, דוגמנות לפרקים, קשקושים על המסך ועוד הזדמנויות לעשות כסף אל מול המצלמה. ממש לא, תקוה גדעון פה כדי ללמוד, לדעת, לספוג השראה וידע, לתרגל את האלף-בית ולגרום גם לכם להבין ולהחכים, או לפחות לשמש בתור הגננת של חברה ניר אבישי כהן, בכל נושא שרק תרצה להעביר. #מוסר_ההשכל? ידע זה כוח!

רק נראה נוצץ 19/9/20. אינסטגרם, צילום מסך
בן אל, אביבה ותו פרינס תבורי/צילום מסך, אינסטגרם

שלושה דורות של תבורי, פחות או יותר, בתמונה אחת: יש כאן מאמא בשם אביבה תבורי, שנורא מחוברת לילדים שלה, כמו אבאל'ה בן אל תבורי, שבעצמו נורא נלהב להשתעשע עם הבייבי שלו, תו פרינס תבורי. כלומר, אלא אם הוא בדיוק צריך ללכת לחדר הרחצה להזליף עוד בושם או להחליף חולצה או לרכוש עוד שרשרת ענק. ואז מזל שיש #בייביסיטר_סבתוש בסביבה.

רק נראה נוצץ 19/9/20. אינסטגרם, צילום מסך
דניס והדר, "חתונה ממבט ראשון"/צילום מסך, אינסטגרם

זאת כנראה תיזכר כשנה שבה יותר אנשים צפו בחתונה ממבט ראשון של דניס רוסקוב והדר ברייר על המסך מאשר באמת היו באירוע שכזה של אנשים שהם מכירים, כך שבסופה של עונת הריאליטי בטח חוו #אורגזמה_לאומית_רטובה, כשגילו שהשידוך הצליח. רטובה לפחות כמו התמונות של החתן וכלה כשהם מבלים בירח דבש לח שנמשך לאורך כל הקיץ.

רק נראה נוצץ 19/9/20. אינסטגרם, צילום מסך
אסי עזר, רותם סלע/צילום מסך, אינסטגרם

זאת באמת היתה שנה של אהבה, אהבה כל כך עזה, כל כך דביקה, כל כך עוצמתית, שלפני שאסרו על כולם להיפגש, רותם סלע פשוט לא הייתה מסוגלת להרפות מהחצי השני הטלוויזיוני שלה, אסי עזר, כשנישק בחושניות את בן הזוג הרומנטי שלו, אלברט. #שחרור_נעים

רק נראה נוצץ 19/9/20. אינסטגרם, צילום מסך
אסי ועדי בוזגלו/צילום מסך, אינסטגרם

עוד לפני שאף אחד לא טס לשום מקום (כמעט), היו כאלה שהספיקו לצבור רגעים אקזוטיים באילו שהם חורים נידחים בקצה העולם, לא להתייחס לעלוקות או קרציות או מזיקים אחרים בדרך, ועוד בסופו של דבר לקבל על כך תשלום ראוי כשחזרו לארץ, מיליון שקלים אם תרצו. שאלו את אסי בוזגלו, שמאז לא יכול להפסיק ללגום מי קוקוס עם אשתו. #בשנה_הבאה_בתאילנד_הקסומה

רק נראה נוצץ 19/9/20. אינסטגרם, צילום מסך
גיא זוארץ, יעל בר זוהר/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר געגועים, אתם יודעים שהם היו קיימים עוד לפני שכולם הסתגרו בבית בזכות גברת קורונה, כן? רק תבחנו איך יעל בר זוהר פשוט לא יכולה להיות בנפרד מבעלה גיא זוארץ, כשזה נוסע לעבוד בחו"ל. אחרי שתיזכרו שככה למעשה נראה אולם מקבלי הפנים בנתב"ג, תבינו שהיא #השורדת_האמיתית

רק נראה נוצץ 19/9/20. אינסטגרם, צילום מסך
גל גדות/צילום מסך, אינסטגרם

ב#פינת_הביזאר _1 לא הייתם מעלים על דעתכם שהוונדר וומן העולמית, הכוכבת הכי מרגשת על הגלובוס כיום, ההוליוודית הכי גדולה שצמחה בראש העין, או פשוט גל גדות, תפרסם תמונות מתוך בדיקה רפואית שגרתית שעברה, נכון? רק שאז הגיע הווירוס עם המקלונים באף והפרטיות של כולם קצת נשכחה!

רק נראה נוצץ 19/9/20. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם

ב#פינת_הביזאר _2 יש כאלה שקיבלו בהבנה או נהנו להשלים שעות שינה ובינג' סדרות, אבל אין ספק שהסגר וההגבלות של היציאה מהבית לא היטיבו עם כולם. כאילו רק זה חסר לה, אפילו בר רפאלי איבדה את זה בשלב מסוים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully