וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הסיפורים שעשו לכם את השנה האחרונה

18.9.2020 / 1:00

מהזוגיות הסודית של עידן חביב דרך התמונות הסקסיות של מישל מ"האח הגדול" ועד לחשיפת הזוגיות של צופית גרנט ושולי רנד - כל האירועים שעשו לכם את השנה האחרונה למתוקה וסוערת יותר. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עידן חביב מבצע את "אור אדום" בחדר החזרות/צילום: אבי כהן עריכה: ניר חן

את הרשימה נפתח עם החשיפה המטורפת של וואלה! סלבס שהייתה הראשונה לספר לכם שאחת הנשים היותר מסקרנות על המסך, צופית גרנט, מנהלת רומן סודי עם לא אחר מאשר השחקן והזמר, שולי רנד. הידיעה יצרה לא מעט עניין מאחר ואותו רנד עדיין נשוי לאם ילדיו, מיכל רנד - שמצידה, החליטה לשפוך את הלב בפני הגברת הראשונה של עולם הרכילות ולספר על הסבל שהיא עוברת.

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת אחת הכוכבות היותר גדולות אך שנויות במחלוקת בישראל, בר רפאלי שמה שהחטא הכי גדול שלה היה לפרסם תמונה שלה בביקיני בלב ים. למה חטא? כי לטענת עשרות טוקבקים צרי עין לדוגמנית ההורסת אסור לעלות תמונה שכזו לעמוד האינסטגרם שלה בתקופה קשה כמו הקורונה - בה אנשים נלחמים על פת לחם.

בר רפאלי באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
מעוררת מהומה. בר/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי וכמה לא מפתיע שאחד האייטמים שהכי אהבתם לקרוא קשורה לאחת התכניות היותר פופולריות על המסך "חתונה ממבט ראשון". אז תתארו לעצמכם את ההיסטריה כשוואלה! סלבס הביאה לכם תמונות בלעדיות בהן נראים מור לרמן (שבכלל אמורה להיות בזוגיות עם מאור) ואמיר זהבי (שמנהל זוגיות עם דנית) קרובים ומחובקים מתמיד.

מור לרמן, אמיר זהבי, חתונה ממבט ראשון. תמונות גולשים
התמונות שהסעירו אתכם. מור ואמיר/תמונות גולשים

הגענו כבר למקום השני שם נמצאות התמונות הסקסיות של כוכבת "האח הגדול, מישל מיכייב, שרגע לפני שנכנסה לבית הכי מפורסם בעולם - היא נכנסה לסטודיו הצילום, לבשה בגדים שלא ממש משאירים מקום לדימיון ודפקה פוזות למצלמה, כאלו שלא יגרמו לכם לשכוח אותה כל כך מהר ואולי יזרזו אתכם ללחוץ על הספרה ולהשאיר אותה בבית.

מישל מיכייב. רונן פדידה,
לוהטת. מישל/רונן פדידה

ובמקום הראשון - האייטם שהכי הסעיר אתכם בשנה האחרונה (ובצדק!) הוא זה שבו וואלה! סלבס חשפה בפניכם כי השורד עידן חביב משקר לכם בפנים. חביב, שהיה חביב הבנות, טרח לספר בכל ריאיון שרק הזדמן לו כי הוא רווק ו"מחפש את האחת" בזמן שבבית חיכתה לו בת הזוג הצעירה, עומר ברבי, שבכלל מוכרת לכם כי היא האקסית של און רפאלי. הידיעה הסעירה את תעשיית הבידור וגרמה למבוכה לרווק ההולל.

וואלה! סלבס שנים טוענת שהיא רווקה אם היא לא מחשיבה את 45 הגברים שהיא התחתנה ומתו אחרי שבוע.

עידן חביב ממריא ל"הישרדות". ניר פקין
לא יפה לשקר. עידן/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully