וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלו-ירדו: השנה שבה אסי בוזגלו ריגש יותר מאנה ארונוב

20.9.2020 / 0:07

כל מישהו שהוא משהו בעולם הבידור, יודעת שהביצה המקומית קטנה וטובענית: רגע אחד אתה למעלה, אך מהר מאוד יכול להגיע ל"תזכיר לי?" מביך. לכבוד השנה העברית החדשה - וואלה! סלבס בוחרת מי נפל מהפסגה ומי טיפס בחודשים החולפים לראש ביצת הסלבס הישראלית

עלו ירדו סלבס 2020. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
עלו תש"פ/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

אסי בוזגלו

נדמה ששנה אחורנית, התקופה שבה קורונה עוד היה שם של מותג בירה וכולנו טסנו סביב העולם בחופשיות - אף אחד לא חשב שדווקא אסי בוזגלו, כדורגלן עבר שאולי היה מוכר לחובבי הספורט וצופי הריאליטי "הבוזגלוס" בלבד, יהיה זה שיוכתר כזוכה של "הישרדות VIP". הוא לא היה האח"מ הנוצץ או המוכר ביותר שטס לתחרות על האי הבודד, הוא לא היה האח הבולט ביותר במשפחת הכדורגל הישראלית, הוא לא הגיע לאירועים ואם הוזמן, עוד היו צריכים לבקש ממנו תעודת זהות בכניסה. ואז הגיעה התחרות על האי הבודד, שלא רק לימדה את הצופים שמדובר באסטרטג חכם ומלא קעקועים ותושייה, אלא גם גרמה להם להתעניין בבוזגלו מחוץ לתחרות, לחבב אותו פלוס ולהפוך את הפרצוף המזוקן למוכר בכל בית, כמו גם את הקריירה שלו כמברך בסרטוני יום הולדת אישיים לעמוסה במיוחד. כוכב נולד? לפחות בתקופה הקרובה.

רותי ברודו

האם יש אישה דעתנית יותר, מכובדת יותר, רצינית יותר, מנומקת יותר, מנומסת יותר, מבינת עניין, אולי מרוחקת ומרחיקה כלפי חוץ אבל אוהבת, רכה ורגישה מבפנים - נניח, סברס של ממש על המסך ישראלי - מהגברת רותי ברודו? אושיית הקולינריה שזכתה לתהילה כשופטת בריאליטי בישול בשנה שעברה, הפכה בחודשים החולפים (עם שידור העונה השנייה והעובדה שנאלצה להפוך לקול המסעדנים ב'שגרת הקורונה') לאחת הנשים המעניינות בארץ. זה כולל את סיפור האהבה הלא שגרתי שלה, את שלל עסקיה המצליחים שמאכילים את הכוכבים הרעבים ובעיקר את העוצמה והאלגנטיות שהביאה ושונים מכל מה שאנשי הבידור בארץ הציגו עד כה לתעשייה המקומית. עזבו אתכם מהמתחרים על המסך, כולם ראו את "המטבח המנצח" כדי לבחון מה רותי חושבת.

מורן אטיאס

גם וואלה! סלבס הופתעה כשגילתה שהדוגמנית/ שחקנית/ מפיקה/ איטלקייה לשם כבוד - מורן אטיאס - חוזרת לארץ מולדתה אחרי שנים רבות מעבר לים, ממש רגע לפני שאי אפשר היה לטוס יותר לחו"ל, בעקבות האהבה לשף המכשף שלה. זמן קצר אחר כך נפרדו וכל הבלאגן התחיל, כך שנדמה היה שאטיאס תתכנס בעצמה, כמו שעשו רבים אחרים, אבל במקום רק הגבירה את העניין סביבה: לא רק התרועעה עם גברים וחברים מפורסמים אחרים, אלא שהקפידה להתראיין ולשלוח חיזוקים לציבור, התנדבה במחלקה לטיפול בחולי קורונה של בית החולים ואפילו ערכה כמה "מסיבות מרפסת" לרשתות החברתיות בתקופה שבה אף אחד לא הורשה לצאת מהבית או לשמוח. מאישה ששמעתם עליה פעם באף פעם, בעיקר אם הגיעה לביקור או צעדה על שטיח אדום באל.איי, אטיאס הפכה לאושיית בידור שמסקרנת אתכם יותר מאלה שמעולם לא עפו מפה. מי היה מאמין.

עלו ירדו סלבס 2020. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
ירדו תש"פ/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

אנה ארונוב

אנה, אנה, אנה ארונוב, כמה אהבתם את אנה - עקבתם אחרי כל צעד ושעל שלה: איפה היא אוכלת, עם מי היא מסתובבת, מה היא לובשת ואפילו וואלה! סלבס חטאה וחיכתה לה מתחת לבית במטרה לתפוס אותה ואת אהוב לבה, הטרי דאז, יחד. לרגע היה נדמה שמי שהחלה את דרכה כסייד קיק ב"רוקדים עם כוכבים" הולכת להיות הדבר הגדול הבא של ישראל. אז זהו, שלא. רגע אחרי שהריאליטי בכיכובה ירד נראה שהמניות של הבלרינה ירדו גם הן. נכון, ארונוב מפציעה מדי פעם בתכניות כאלו או אחרות ועדיין מגיעה לאירועים הבודדים שמתקיימים ואף גובה על כך מחיר, אבל נראה שהתהילה גבתה מארונוב מחיר כבד יותר.

בן זיני

הכל עבד כשורה: הזוג הכי לוהט בתעשיית הבידור לא הפסיק לעבוד - הופיע על במות, כיכב בתכניות טלוויזיה, הפציע על שטיחים אדומים ואפילו הוציא שיר שכולם היו מעדיפים לשכוח. בקיצור, העתיד היה ורוד ומזהיר עד שהגיעה הפרידה הכואבת והמדוברת, כזו שהצדדים לא ממש מפחדים לכבס את הכביסה המלוכלכת קבל עם ואינסטגרם, כך בזמן שטיילור מלכוב המשיכה לתת בראש בעבודה קשה נראה שבן זיני הפך לעוד כוכב רשת שלוקח את הרווקות שלו צעד אחד קדימה ונהנה מרגעי התהילה האחרונים רגע לפני שהוא נחרט בזיכרון שלכם כזיני, ה"אקס של".

יונית לוי

באמת שזה לא קל לוואלה! סלבס לכתוב דברים לא מפרגנים על אהובת ליבה הנצחית, המודל להערצה, האלילה שלה - יונית לוי - אבל לצערה של הגברת הראשונה של הרכילות נראה שמשהו כבה אצל הגברת הראשונה של עולם החדשות. תקראו לזה עייפות החומר, תקראו לזה שלושה ילדים שרצים לה בין הרגליים או אולי הטיפול בגבר הרוקיסט והפרוע שלה. כך או כך, נראה שהדבר הכי מעניין במהדורת החדשות כבר מזמן לא מחדש ולא מתחדש וזה עצוב. באמת שזה עצוב. זה אפילו קורע את הלב. יונית, תחזרי אלינו! בבקשה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully