וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסניה טרנטול מגשימה חלום ילדות

צילום: דניאל סיני שבדרון

15.9.2020 / 1:01

נראה שהכוכבת ההורסת חוזרת למקורות ובימים אלו מטפחת תחביב חדש, כזה שנחשב למאוד פופולרי בארץ בה גדלה. ולחשוב שהרעיון הגיע בכלל בעקבות צילומים לקמפיין חדש. וואלה! סלבס פירואט

קסניה טרנטול/יחצ ארקטה

כל ילד וילדה שגדלים ברוסיה יודעים שאחד ממקצועות הספורט הבולטים שם הוא בלט, כך שכבר מגיל מאוד צעיר תוכלו לראות לא מעט ילדים נעמדים ליד הקיר ומתרגלים עמידה על קצות האצבעות. אז זהו, שיש כאלו שעבורם היה מדובר חלום מפוספס ממש כמו קסניה טרנטול - שהחליטה, בגיל 30 (!) להגשים את חלום הילדות הקלאסי.

קסניה טרנטול. ארקטה,
אז מה החלום שלך? קסניה/ארקטה

בשבוע שעבר, הצטלמה הכוכבת הלוהטת לקמפיין חדש של חנות הבגדים ARKETA כשעל הצד, מתצפת מהצד החבר האוהב, כרמי. במהלך הצילומים ביקש הצלם מהדוגמנית לדגמו שלל פוזות - כך שלפתע הבינה טרנטול שהפוזות האלו מעלות בה חלום ישן: ללמוד ריקודי בלט. כן, נראה שקסניה, שנולדה ברוסיה, לא הספיקה ללמוד בלט בארץ הולדתה וכשעלתה לארץ הוריה לא יכלו להרשות לעצמם לשלוח אותה לשיעורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קסניה טרנטול. ארקטה,
להיות דוגמנית?/ארקטה

אם חשבתם שהדוגמנית ההורסת ויתרה על הרעיון, אתם טועים כי ברגע שהסתיימו הצילומים - ערכה טרנטול מספר בירורים ומצאה לעצמה סטודיו לבלט, כך שמספר ימים לאחר מכן, היא כבר הופיעה בבגד גוף ונעלי בלט ונעמדה ליד הקיר. שיהיה בהצלחה.

וואלה! סלבס עדיין רוצה להגשים חלום ילדות שלה - לאכול פיצה עם מרשמלו.

קסניה טרנטול. ארקטה,
להיות שחקנית?/ארקטה
קסניה טרנטול. ארקטה,
להיות בלרינה!/ארקטה
קסניה טרנטול. ארקטה,
בלרינה הורסת/ארקטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully