וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפורסמים שגרמו למיליוני אנשים לבכות

11.9.2020 / 3:46

בזמן שהקרדשיאנס גרמו למיליוני מעריצים לבכות בעקבות ביטול תכנית הריאליטי, סטטיק גרם ללא מעט מעריצות להתקף לב קל עם ההודעה הדרמטית - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

יח"צ - חד פעמי

את הרשימה נפתח עם פרסום ראשון של וואלה! סלבס שהייתה הראשונה לספר לכם כי בימים אלו עובדת נועה קירל על פרויקט מוזיקלי חדש וסודי עם לא אחר מאשר עדן חסון. השניים עדיין מנסים לגבש את הרעיון הספציפי אבל מקורבים מבטיחים שזה יהיה להיט.

נועה קירל, עדן חסון. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
שיתוף פעולה סודי. נועה ועדן/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

ומזמר מסלסל אחר לאחר - כי אייל גולן קיבל את הכבוד להיות זה שיברך את החברה הטובה, לאה שנירר ובעלה צחי בטקס חידוש הנדרים שלהם אחרי 30 שנות נישואים. בין האורחים היו גם מיה דגן ואמירה בוזגלו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
לאה שנירר. גולשים, תמונות גולשים
קולולו. לאה, אייל וצחי/תמונות גולשים, גולשים

הגענו כבר למקום השלישי, שוב צמד זמרים רק שהפעם מדובר בצמד המוזיקלי הכי חזק בתעשיית הבידור - הלא הם ג'יי זי וביונסה שהחליטו לקחת שקט מענייני הקורונה ולטוס לחופשה משפחתית בקרואטיה, במסגרתה הפליגה המשפחה על יאכטה שעלתה להם רק, שימו לב, 2 מיליון דולר לשבוע ימים. ולא, הם לא קיבלו הנחת סלב.

ביונסה ג'יי זי יום הולדת לפאף דדי. GettyImages
רק שני מיליון דולר. ביונסה וג'יי זי/GettyImages

אל המקום השני והמכובד אחד שלא יטוס בקרוב לחו"ל אבל לגמרי מרגיש כוכב הוליוודי. בכל זאת, לא בכל יום כוכב ישראלי כמו טום אביב זוכה למטרידה שמגיעה לבניין מגוריו ומנסה לחקור את צוות העובדים על חייו האישיים של השף המפורסם.

טום אביב. ניר פקין
מטרידה!/ניר פקין

ובמקום הראשון, זה לא קורה הרבה אבל הפעם שתי ידיעות שגרמו לכולם להתקף לב קל, כשמצד אחד סטטיק שהבהיל את כולם בעקבות בשורה שקיבל כי אימו הביולוגית כנראה לא יהודייה ולכן הוא לא יכול להתחתן, אבל אל דאגה - במהרה הבשורה התבררה כלא נכונה. מהצד השני: המשפחה הכי מפורסמת בעולם - הקרדשיאנס - שהודיעו כי העונה הבאה תהיה האחרונה מאחר והחליטו להפסיק את צילומי התכנית.

משפחת קרדשיאן. יח"צ,
גרמו למיליוני מעריצים לבכות. הקרדשיאנ'ס/יח"צ
סטטיק. ניר פקין
התקף לב! סטטיק/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully