וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם הודחו, אבל למי הגיע להיות בגמר "הישרדות VIP"? בחרו

11.9.2020 / 3:49

אחרי ימים ארוכים על האי ושבועות של שידורי "הישרדות" על המסך, נבחרה השלישייה שמועמדת לתואר "השורד האחרון" של עונת האח"מים. אחרי שצפיתם בכל הפרקים, וואלה! סלבס רוצה שתצביעו למודח VIP שאולי היה ראוי יותר להשתתף בגמר ולקבל את המיליון. אתם מכריעים

אלינה חושפת שהיא לא אוהבת להתקלח, "הישרדות VIP"/רשת 13

אחרי חודשים שבהם ראיתם את משתתפי "הישרדות VIP" כשהם *לא* נחים על חוף אי בודד, רצים ונאבקים מול המצלמות, אוכלים (בקושי) וישנים (אפילו פחות), זוממים, מזיעים וקופאים כשהם לובשים בעיקר בגדי ים ובנדנות - חושבים שהפיינליסטים המתאימים הגיעו למעמד הגמר ומתמודדים על תואר "השורד האחרון" ועל פרס של מיליון שקלים? אז זהו, אפשר למצוא כמה כאלה שזה כנראה מוצא חן בעינם פחות, אלה שהתחרו מולם והודחו אחד אחרי השנייה.

רכלו על השורדים גם באינסטגרם

זאת האמת: בני ברוכים ואלה איילון, רגב הוד ודנה רון אולי לא הצליחו לעמוד במשימות או בבריתות של שאר חבריהם והודחו מבעוד מועד, אבל היי - אחרי שצפיתם בכמה וכמה פרקים של הריאליטי, וואלה! סלבס נותנת לכם הזדמנות לתקן את העוול, או לפחות לומר את מי מבינם הייתם משלבים בחבורת הגמר.

דוד דביר? עדי ביטי? אילנה אביטל או דווקא סמיון גרפמן? את מי אתם הייתם שמחים לראות קוטף את הפרס הגדול? כעת, זה הזמן שלכם לשמש כחבר מושבעים ולהרים, במקום להדיח, לשורד האח"מ החביב עליכם. קדימה, למה אתם מחכים, צאו לדרך!

הישרדות VIP עונה 4 - האיחוד. אור דנון,
הישרדות VIP עונה 4 - האיחוד/אור דנון
  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully