וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש כוכבת חדשה בביצה, כדאי שתתרגלו את השם

4.9.2020 / 0:12

בזמן שאסתי גינזבורג ובעלה, עדי קייזמן נפשו בחופשה יוקרתית בלאס וגאס, אייל גולן ואישתו קיבלו לאוויר העולם את בתם המשותפת הראשונה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אייל גולן מדבר על לידת בתו מיאל גולן, בהשקת "גולסטאר אולסטאר"/אבי כהן

את הרשימה נפתח עם ליהוק מפתיע במיוחד, אחרי הכל מתי בפעם האחרונה ראיתם מגישת חדשות רצינית משתתפת בסדרה מוקומנטורית עם השלישייה הכי מופרעת בתעשיית הבידור? אז תגידו מברוק לרינה מצליח שבקרוב מאוד תגלם את עצמה בסדרה המוצלחת של שלישיית 'מה קשור' - מצולמים.

מה קשור. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
ליהוק מושלם. רינה ומה קשור/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

קדימה למקום הרביעי שם נמצאת עוד מישהי שמכירה את השלישייה המצחיקה מקרוב, קוראים לה אסתי גינזבורג ולאחרונה היא ובעלה, עדי קייזמן, עלו לכותרות בעקבות ההחלטה שלהם לעזוב את ישראל לטובת לוס אנג'לס. אם לא די בכך, שמו של קייזמן התפרסם בשלל כתבות בעקבות הסתבכות כלכלית ועיקול של מיליוני שקלים מחשבון הבנק שלו, לכן וואלה! סלבס הופתעה לגלות שלאחרונה בילו השניים בסופ"ש מפמק במיוחד בלאס וגאס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אסתי גינזבורג. אביב חופי,
הימרתם על כל הקופה? אסתי ועדי/אביב חופי

הגענו כבר למקום השלישי, עדיין מעבר לים כי הזמרת אדל ממשיכה להשוויץ בפיגורה הדקיקה שלה - הפעם בתמונה בביקיני שחושפת בטן שטוחה ועם צמות אה-לה עדן פינס. לצערה של הזמרת המפורסמת, לא מעט ביקורות התפרסמו ולא בגלל המשקל שלה אלא בגלל "ניכוס התרבות" שעשתה זאת לאחר שעל הביקיני שלה התנוסס דגל ג'מייקה, תוסיפו לזה את הצמות הקטנות וקיבלתם אחלה חגיגה.

אדל והביקיני. אינסטגרם, צילום מסך
היוש. אדל/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השני, שם נמצאת עוד זמרת שעשתה מהפך לא קטן - קוראים לה נסרין קדרי והשבוע היא הגיעה לעוד הופעה, או לפחות כך חשבה, אלא שאז קפצו עליה כל החברים הטובים כמו איתי לוי, אייל גולן, נתן גושן ועוד וצעקו לה "הפתעה". אל תדאגו, כולם שמרו נגיעה וחגגו על פי ההנחיות.

ואם כבר גולן, אז קבלו את הכוכבת החדשה מבית היוצר ונראה אתכם מצליחים לבטא את השם שלה מבלי להתבלבל - מיאל גולן. כן, הזמר המפורסם ואישתו, דניאל גרינברג, קיבלו בסוף השבוע האחרון את בתם המשותפת הראשונה שתצטרף לצמד האחים אלין וליאן מנישואיו לאילנית לוי וכמובן ליאן גולן מרוסלנה רודינה.

וואלה! סלבס רצתה לקרוא לבת שלה אבל היא שכחה איך קוראים לה.

אייל גולן. אינסטגרם, צילום מסך
אייל גולן/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully