וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריאיון שייסבך את בר רפאלי ואסי עזר עם האהובים שלהם

צמד הצ'ילבות הכי גדול בתעשיית הבידור התאחד שוב לצילומי קמפיין ולריאיון זוגי שסביר להניח יגרום לאנשים הכי קרובים אליהם לכעוס עליהם - אז מה קרה שם על סט הצילומים? וואלה! סלבס רואה כפול

בר רפאלי ואסי עזר/אתר רשמי

זה אמנם נראה כמו היסטוריה, אבל עד לפני קצת יותר משנה - אסי עזר ובר רפאלי לא היו החברים הכי טובים, שלא לומר די לא חיבבו האחד את השנייה זאת לאחר שהדוגמנית המפורסמת הבריזה למגיש הגאה מצילומי הסדרה בה הייתה אמורה לככב. אבל, עזבו שטויות, מאז עברו הרבה מים ומשקפיים בנהר והשניים חזרו לדבר ורפאלי אפילו ליהקה את הצ'ילבה שלה לצילומי קמפיין לחברת המשקפיים בה היא שותפה.

אסי עזר, בר רפאלי. שוקה כהן
צ'ילבות. בר ואסי/שוקה כהן

אז רגע לפני שהבנות של בר הולכות לגן ואמא שלה נכנסת לכלא, ורגע לפני שאסי חוזר למסך הקטן - נפגשו השניים לצילומים לקמפיין נוסף של "קרולינה למקה ברלין", התיישבו לריאיון זוגי, ואיך לומר, הם לא יצאו ממנו כל כך טוב. בכל זאת, הם כנראה הצליחו לעצבן את האנשים הכי אהובים עליהם עם התשובות שלהן, אבל הכל בהומור, כן?

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אסי עזר, בר רפאלי. שוקה כהן
הסתבכו/שוקה כהן

ההסתבכות הראשונה הגיעה דווקא מכיוונה של הרפאלי כשנשאלה אם היא לא מפחדת לשלוח את הבנות שלה - ליב ואל - לגן הילדים בתקופת הקורונה, "מפחיד מאוד", ענתה האמא הלוהטת, "אבל כאילו זה שיהיה לי שקט בין שמונה לארבע זה אין שום דבר שמרצה אותי". שמעתן בנות מתוקות?

אסי עזר, בר רפאלי. שוקה כהן
מי יכעס יותר?/שוקה כהן

ומה עם עזר, עם מי הוא הסתבך? רק עם הבן אדם איתו הוא הולך לישון כל לילה - כשנשאלו השניים אילו משקפיים הם היו מרכיבים למיטה ולא בשביל לקרוא ספר או במילים פשוטות על מנת לעשות סקס, השיב עזר, "אז למה צריך משקפיים? מה צריך לראות? זו אותה סחורה כבר שמונה שנים אלוהים אני יודע איפה כל דבר נמצא, אני יודע איך כל דבר עובד, מה אני צריך משקפיים שם, אני כבר על אוטומט". אלברט, מה נשמע?

וואלה! סלבס לא מרכיבה משקפיים בשביל לא לראות במי היא נוגעת בלילה.

אסי עזר עם אלברט והכלב בתל אביב. פול סגל, מערכת וואלה!
מה אמרת עליי? אסי ואלברט/מערכת וואלה!, פול סגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully