וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך בר זומר נקמה בבעלה

30.8.2020 / 12:13

בלעדי! אחרי שאביב כהן, בעלה של בר זומר החליט לעשות לה תעלול קריר במיוחד כששפך עליה דלי קרח - הנקמה המתוקה של הדוגמנית ההורסת לא איחרה לבוא. קבלו תיעוד בלעדי של הנקמה המתוחכמת של הבלונדה. וואלה! סלבס עגבניה

בר זומר/יח"צ

את חגיגות השנתיים לנישואים שלהם, החליטו הדוגמנית המצליחה, בר זומר, ובעלה, אביב כהן, לחגוג בסוף שבוע מפנק במיוחד במלון "הרודס ויטאליס" באילת. בזמן שהבלונדינית ההורסת השתזפה במרפסת של הסוויטה שלהם - החליט בעלה לעשות מעשה קונדס ולשפוך עליה דלי מלא בקוביות קרח. אה כן, כמובן שהוא לא שכח לתעד את זה לאינסטגרם ולקבל אלפי לייקים ומאות תגובות.

בר זומר. אור גפן,
מי מתעסק? אביב ובר/אור גפן

אם אתם חושבים שהמעשה עבר בשתיקה, אז כנראה ששכחתם שיש לכם עסק עם בחורה לא פראיירית בכלל, כך שבסטורי שבר העלתה מיד אחר כך, ושהיה חסום לצפייה לבעלה - היא הבטיחה שהנקמה המתוקה תגיע ממש בקרוב, וכך אכן היה. ברור שוואלה! סלבס השיגה לכם תיעוד בלעדי של הנקמה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
בר זומר. רפי דלויה
נקמה מגישים מתוקה/רפי דלויה

זומר וכהן, שבילו את סוף השבוע באילת, ירדו בסוף השבוע להשתזף בבריכת המלון - אז ביקשה הדוגמנית מבעלה שיקנה לה משקה קר אך נענתה בסירוב. מה עשתה ברבור? ניגשה לבר המשקאות, רכשה קפה קר אך קינחה בתוספת מתוקה כשאת הפתח התחתון של הקש חיברה לשקית קטשופ קטנה. אם עדיין לא הבנתם - כשבעלה לגם מהקפה הקר הוא קיבל מנה מתוקה במיוחד של קטשופ במקום קפה.

וואלה! סלבס אוהבת להתעלל בבעלה רק במיטה, עד שהוא מסכים להוציא את כרטיס האשראי.

בר זומר. אור גפן,
קטשופ או מיונז?/אור גפן
  • עוד באותו נושא:
  • בר זומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully