וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רטרו פלאש: כשמעריצות היו מתעלפות בגלל אמיר פיי גוטמן

צילום: סמי טהרני

30.8.2020 / 3:02

כוכבים, מפורסמים וסלבס היו כאן משחר ההיסטוריה - חלקם נוצצים יותר וחלקם קצת פחות. וכן, יש כאלו ששמם לא יאמר לרובכם כלום. אז מדי שבוע תקבלו ד"ש מהעבר עם שלל תמונות פפראצי שצולמו כשעוד היו משתמשים בפילם. וואלה! סלבס נוסטלגיה

אמיר פרישר גוטמן. סמי טהרני,
שומעים אותנו?/סמי טהרני

מכירים את הביקור הקבוע אצל ההורים, זה שתמיד נגמר בפשפוש במגירות, שליפת אלבומי תמונות והתרפקות על העבר - נוסטלגיה, קוראים לזה - אז בתור מלכת הרכילות הבלתי מעורערת של ישראל, וואלה! סלבס פישפשה בכמה ארכיונים אן יותר נכון באחד ספציפי - זה של הצלם ואיש יחסי הציבור סמי טהרני, ולא תאמינו מה היא מצאה שם.

אמיר פרישר גוטמן. סמי טהרני,
יצרו המולה/סמי טהרני

מדי שבוע, תיכנסו למנהרת הזמן ותקבלו ד"ש מהעבר עם שלל תמונות של כוכבים שחלקם יראו לכם מוכרים, שמם של כמהמהם ישמעו לכם חוכרים וכאלה שאפילו לא תזהו כמי שהיו בין הכוכבים הגדולים של תעשיית הבידור המקומית, ממש לפני כמה שנים. אה כן, ויש לא מעט תמונות מצחיקות ואפילו קצת מביכות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אמיר פרישר גוטמן. סמי טהרני,
נשים התעלפו לרגליו. אמיר/סמי טהרני

הרבה לפני מרגי ונועה קירל, תעשיית הבידור הופתעה לגלות כמה הערצה ואהבה יכולה לקבל להקת בנים אנונימית שכוללת חמישה בחורים מוכשרים - קראו להם "היי פייב" והם ללא ספק היו אחת הסנסציות הגדולות בעולם המוזיקה כשבראשם עמד אמיר פיי גוטמן ז"ל, שהיה מושא להערצה של לא מעט בנות נוער ונשים. באחד הראיונות שלהם, הגיעה הלהקה לריאיון ב"רדיו לב המדינה" בקניון הזהב - מה שיצר המולה מטורפת כאילו והיה מדובר במדונה. כמה מטורפת? היו שם לא מעט ניידות משטרה ואפילו אמבולנסים שטיפלו בבנות שהתעלפו למראה הבנים שהן כל כך אוהבות.

וואלה! סלבס עדיין שומרת פוסטר של להקת חמסה מעל המיטה.

אמיר פרישר גוטמן. סמי טהרני,
היי. פייב/סמי טהרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully