וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומית מלכה חובבת אבטיחים, בעיקר כשהיא בביקיני

29.8.2020 / 1:05

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם, גיא זוארץ דוהר, סטפן חותר, מי על דיוויד בקהאם גוהר ורק ליידי גאגא עוטפת בקרח את כל האיברים הרגישים שלה. וואלה! סלבס עממית

שלומית מלכה והחברות השבעות (צילום: ניר פקין)

לא תאמינו, אבל תקוה גדעון קונה במכולת. טהוניה רובל עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואביחי אוחנה - גם הוא עובד עם המכשירים בחדר הכושר רק כדי להשוויץ בפיגורה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). ואם חשבתם אחרת, המדור סאטירי ונכתב בהומור, הרי זה רק נראה נוצץ.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 29/8/20. אינסטגרם, צילום מסך
שלומית מלכה/צילום מסך, אינסטגרם

איך אתם סופגים את הוויטמינים שלכם? שלומית מלכה נהנית מקצת די של קרני השמש, בשילוב סי ואיי מהאבטיח שחתכה מראש והרבה הרבה, הרבה #מלח_ים תיכוני, בתוספת כמה גרגירי חול. הביקיני שבו השוויצה אחרי הרבה זמן שבו ראו אותה בעיקר בפיג'מה? יתרון!

רק נראה נוצץ 29/8/20. אינסטגרם, צילום מסך
משי קליינשטיין/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר קרני שמש ובגדי ים זרחניים, כמה ענוגה משי קליינשטיין שמפתה בתמונת סלפי ביקיני רכה ומתוקה? כלומר, מפתה פינת בתולית, אה-ל-#טאץ'_פור_דה_ורי_פריסט_טיים

רק נראה נוצץ 29/8/20. אינסטגרם, צילום מסך
סטפן/צילום מסך, אינסטגרם

סטפן, לעומת הבנות למעלה, לא לובש חולצה פחות או יותר 11 חודשים בשנה - כך שאין סיבה משית שלא לנסות להירטב, אבל תוך כדי שהוא מתרגל את #שרירי_הזרוע שלו על הגלשן. אם כבר שבעה אימוני כושר בשבוע, אז לפחות כאלה שיחמיאו להזדמנויות שלו להצטלם וכאלה.

רק נראה נוצץ 29/8/20. אינסטגרם, צילום מסך
אליאנה תדהר, לי בירן/צילום מסך, אינסטגרם

כמה נחמד לחגוג עם בלונים בכל מיני צבעים מאורעות חשובים, כמו יום הולדת שמח, נכון לי בירן ואליאנה תדהר? עכשיו רק חסרים ארגז של טרופית, עוגת שוקולד עם סוכריות צבעוניות, כמה חטיפים מלוחים, טייפ דאבל-קסטה וחצאי פיתה עם חומוס ו#מלפפון_חמוץ כדי שהליצן יגיע להפתיע!

רק נראה נוצץ 29/8/20. אינסטגרם, צילום מסך
גיא זוארץ/צילום מסך, אינסטגרם

מה חשבתם, שהמנחה גיא זוארץ תקוע על האי הבודד כל השנה? חלום שלו, אבל במקום, הוא חייב להפעיל את הילדים בתקופת הקיץ הקשה - כמו הפעם שבה לקח אותם לדהור על סוס - כדי שלא ישתגעו ו#ידהרו עליו בבית.

רק נראה נוצץ 29/8/20. אינסטגרם, צילום מסך
ליידי גאגא/צילום מסך, אינסטגרם

תנפנפו, תזיעו, תתייבשו, תישרפו, תנטפו, תסבלו מהחום. ליידי גאגא לעומתכם, תיכנס לאמבט מלא בקרח רק כדי להצטנן ואפילו תעשה זאת עם מסיכה רפואית. מה, חס ושלום שתסבול עכשיו מ#דלקת_ריאות

רק נראה נוצץ 29/8/20. אינסטגרם, צילום מסך
דיוויד בקהאם/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: קבלו את #הגבר_הסקסי_ביותר_בעולם, כלומר לשעבר, כלומר מה שנשאר ממנו, כלומר דיוויד בקהאם ולא הסבאל'ה מהסרט "UP". קבלו, אבל אולי תחזירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully