וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הארוחה, זה הזוג שייזכה ב"MKR: המטבח המנצח"

28.8.2020 / 3:02

בחודשים האחרונים, צפיתם בכמה זוגות מבשלים, אופים, לשים וחותכים עד ליצירת מנות מעוררות תיאבון על המסך. רגע לפני הגמר שבו חיים כהן ורותי ברודו יכריזו על המנצחים, וואלה! סלבס רוצה לדעת את האוכל של איזה מזוגות גמר תחרות הבישול הייתם שמחים לטעום? בחרו

פרומו MKR המטבח המנצח - עונה 2, חיים כהן, רותי ברודו/קשת 12

כמה זוגות ש(כמעט) אף אחד לא מכיר חושבים במשך ימים ארוכים, רוכשים, יוצרים, מנסים, טועמים - ובסוף במשך כמה שעות עומלים מול המצלמות על מנות גורמה, לפחות בפוטנציה, שאותן טועמים כל כך מעט אנשים, שעוד מעיזים להעביר עליהם ביקורת "בונה". נשמע מוכר? זה בדוק מה שעבר על הזוגות שמתחרים בריאליטי הבישול "MKR המטבח המנצח", שעונת 2020 שלו שודרה בחודשים האחרונים על המסך לשמחת חובבי הקולינריה המקומיים.

אחרי שלל זוגות שהשופטים רותי ברודו והשף חיים כהן ניפו במשך שבועות של שידורים על המסך הקטן, השבוע צפויה להתקבל ההחלטה: איזה מהזוגות שהשתתף בתחרות השנה אכן מייצג את המטבח הכי נכון, מעוררת תאבון ולא פחות חשוב, טעים, שעולה על המתחרים?

MKR המטבח המנצח מטבח מנצח חיים כהן רותי ברודו. קשת 12, צילום מסך
בתיאבון. רותי ברודו וחיים כהן ב"MKR המטבח המנצח"/צילום מסך, קשת 12

רעבים? רכלו גם באינסטגרם של וואלה! סלבס

רגע לפני הגמר, וואלה! סלבס מבקשת מהגולשים הרעבים שלה לנסות לבחור, באיזו מסעדה הייתם שמחים לבקר ולהזמין מהתפריט: אבי וליאור הירושלמים האסלים, אושרי וירדן שסופגים השראה מהשף אייל שני, עדיאל ושלומי הקראנצ'יים או דווקא דניאל ונדב, שמבשלים כאילו נולדו בשוק בבנגקוק? לקקו שפתיים, הצביעו וקבעו, זה לא שיזמינו אתכם לטעום את המנות שלהם בגמר העונה של "המטבח המנצח".

עוד בוואלה!

לוהט במטבח: כוכבי "MKR המטבח המנצח" בשיחה סוערת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully