וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הסכסוך המשפחתי שהסעיר את הביצה

28.8.2020 / 3:01

בזמן שטום אביב החליט לעבור תהליך לניקוי רעלים מלחיץ במיוחד, עדן יוחנן נכנסה לניתוח והקטינה את החזה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

רשת 13

את הרשימה נפתח עם קצת חדשות טובות - זאת לאחר שבסוף כל סאגת הפרידה של קים קרדשיאן וקניה ווסט, הראפר המפורסם חזר לביתם שבלוס אנג'לס בתקווה שהשניים יוכלו לפתור את הבעיות ביניהם.

קניה ווסט, קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
סולחה. קים וקניה/צילום מסך, אינסטגרם

קדימה למקום הרביעי, עדיין חדשות טובות אבל מקומיות כי אחת הנשים היפות בתעשייה, הלא היא אילנית לוי, קטפה קמפיין חדש. אלא שהפעם, מדובר בקמפיין לתחביב האהוב עליה - ניקיון. אם לא הבנתם, הגברת לוי תככב בפרסומת למוצרי ניקיון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אילנית לוי. יניב אדרי,
קמפיין מתבקש/יניב אדרי

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת כוכבת "האח הגדול", עדן יוחנן, שהחליטה שעם כל הכבוד לשתלי החזה שלה, היא הולכת בדרכן של מיכל הקטנה ונטלי דדון ומחליפה אותם בקטנים יותר. אז תאחלו לה החלמה מהירה.

עדן יוחנן. אבי ולדמן,
מקטינה. עדן/אבי ולדמן

אל המקום השני והמכובד, עדיין בענייני בריאות, כי השף טום אביב החליט שהוא רוצה לנקות קצת את הגוף שלו, אז במקום דיאטת מיצים הוא הלך על משהו קצת יותר קשוח - השף המפורסם החליט להוציא את הרעלים בעזרת ארס של קרפדות. כן, אתם קוראים נכון.

טום אביב. ניר פקין
מנקה רעלים. טום/ניר פקין

ובמקום הראשון, איך לא - הסכסוך המשפחתי המתוקשר של שייע ורונן פייגנבוים אם אתם לא מעורבים בפרטים אז השניים התכסחו לאחר שפורסם כי תקוה גדעון לוהקה ל"גולסטאריות", מה שאומר ששייע ישמש כמאמן שלה, מה שהוציא את בנו מהכלים לאחר היחס שקיבל מתקוה במהלך השהות שלהם בבית האח הגדול.

שייע פייגנבוים, רונן פייגנבוים, תקוה גדעון. מערכת וואלה, מערכת וואלה! NEWS
יאללה בלגן/מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully