וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחווה הוליוודית: איילת זורר ניחמה את טום הנקס כשחלה בקורונה

26.8.2020 / 12:15

מי אמר שאין חברות אמת בתעשיית הבידור? כי כאשר השחקן ההוליוודי המצליח טום הנקס גילה שנדבק בווירוס שמטריף את העולם - הידידה הישראלית שלו, שאתם מכירים בתור איילת זורר, הייתה זו שדאגה לו. וואלה! סלבס אחות רחמניה

imdb

אומרים שאין דבר כזה "חברים" בתעשיית הבידור האמריקאית - שחקנים עם אגו מנופח נאבקים בידיד הקרוב על אותו התפקיד, כוכבניות מנסות לטפס במעלה הסולם החברתי רק כדי להשתלב בסדרה על המסך, זמרים יהפכו לדוגמנים שיעשו הכל, אבל הכל, רק כדי שיתנו להם הזדמנות להשוויץ בשרירים על המסך... אבל מתברר שיש כאלה שהם קצת פחות יוהרה וקצת יותר דאגה.

הנה, תשאלו את איילת זורר שמבלה בין הגבעות בהוליווד כבר לא מעט שנים ומצליחה לשמור על קשרי חברות טובים עם אלה שכיכבו לצדה על המסך. למשל, השחקן הגדול טום הנקס, שניהל איתה שיחות מדאיגות באביב האחרון, בתקופה שבה היה חולה וחשף בפני העולם שנדבק בקורונה.

רכלו על הקשר של איילת זורר עם טום הנקס באינסטגרם

איילת זורר עם טום הנקס. Junko Kimura, GettyImages
חברם וותיקים. איילת זורר עם טום הנקס/GettyImages, Junko Kimura

זורר, שכפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס הגיעה לישראל במיוחד מלוס אנגל'ס על מנת להשתתף בקמפיין למותג היוקרה BMW, צילמה אמש (שלישי) את הפרסומת לרכבים הנוצצים - זאת אחרי כשבועיים של בידוד נדרש. בין הטייקים, סיפרה על החוויות שלה עם הנגיף שמשגע את העולם, כך ששמו של הנקס עלה לאוויר.

עוד בוואלה!

השטיח האדום נפרש, איילת זורר הגיעה לישראל

לכתבה המלאה

מתברר שהשניים, שכיכבו בשנת 2009 על המסך הגדול יחד בסרט "מלאכים ושדים", שמרו לאורך העשור שאחרי על קשר ידידותי חם באל.איי הרחוקה. כך שכאשר העולם גילה על כך שזוכה האוסקר ורעייתו נדבקו, איילת המודאגת התקשרה אל הנקס כדי לנחם, לשאול ולייעץ, בעוד שהוא הרגיע את החברה הישראלית שלו. עד שהחלים, היא פשוט לא נרגעה ולא הניחה לו. חמודה.


וואלה! סלבס מתקשרת לאמא שלה רק כשכרטיס האשראי שלה נדחה בזמן קניות בסופר.

איילת זורר בקמפיין BMW. רפי דלויה,
מקבלת הוראות בימוי. זורר בצילומים בארץ/רפי דלויה
איילת זורר בקמפיין BMW. רפי דלויה,
אימפרוביזציה של דאגה./רפי דלויה
איילת זורר בקמפיין BMW. אייל נבו,
הכי הוליוודי שלה.../אייל נבו
איילת זורר בקמפיין BMW. רפי דלויה,
"יאללה, זזתי מפה". איילת זורר בצילומים/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully