וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית וכוכבת הריאליטי שרבו על אותו הבחור

28.8.2020 / 3:02

מפתיע, אבל ההיכרות של אחת הדוגמניות הכי מדוברות בישראל וכוכבת ריאליטי די נשכחת, קרתה לפני כמה וכמה שנים - כאשר השתיים רבו על תשומת לבו של אותו בחור מעורר עניין... במה שהפך לקרב חתולות (שבעתיד יתפרסמו). וואלה! סלבס שורטת

קרב בנות. ShutterStock
קרב בנות/ShutterStock

אם וואלה! סלבס יכלה לגלות לכם את השמות שמסתתרים מאחורי המידע הדרמטי הבא, כנראה שהייתם נדהמים מכך שהסיפורים של כוכבי ישראל מספיקים עבור תסריט לטלנובלה סוחטת דמעות: מצד אחד של הזירה, אחת הדוגמניות המדוברות בישראל, יפה לעין וחביבה. מצד שני, יוצאת ריאליטי וכוכבת רשת חמוצה, שהייתה מאוד מסוקרת בעבר, אך כיום נדמה שמיצתה את 15 דקות התהילה שלה. באמצע? קרב על לבו של בחור, שאינו מפורסם (ולא פעיל בתעשיית הבידור), אבל כזה שחובבי הביצה בהחלט מכירים. בהמשך תבינו מדוע.

מתברר שלפני כמה וכמה שנים, כאשר הדוגמנית ופליטת הריאליטי עדיין לא היו מוכרות, עוד לא עבדו בשואוביז ולא היו מתוקשרות ונערצות, השתיים גילו שכל אחת מהן מאוהבת באותו הבחור. הסיבה: מדובר בגבר צעיר וכריזמטי, נאה ומלא צ'ארם, שהכיר אותן, סחף את שתיהן ובלי להתכוון גרם לסכסוך על רקע החיבה שלהן אליו. הדוגמנית לעתיד אפילו תפקדה על תקן בת הזוג הרשמית שלו למשך תקופה.

בסופו של דבר, המשיכה לבחור גרמה להרבה דם רע לזרום בין השתיים האלה, שלא סבלו זו את זו וכנראה לעולם לא יהיו חברות. עם זאת, מדובר בהיסטוריה כיוון שכיום הן בזוגיות אוהבת שאינה קשורה למקרה, כל אחת בזכות עצמה, בעוד שהגברבר הלוהט - הוא התחתן מאז עם כוכבת זוהרת אחרת מהביצה המקומית. טלנובלה או לא?

עכשיו נראה אתכם...
הדוגמנית החביבה:
פליטת הריאליטי החמוצה:
והכוכבת שהתחתנה עם הבחור:

אמא רבה עם בת. ShutterStock
אמא רבה עם בת/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully