וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונן ושייע פייגנבוים מתכסחים בגלל תקוה גדעון

25.8.2020 / 10:43

אחרי שפורסם שהזוכה של "האח הגדול" נמצאת במגעים עם הפקת "גולסטאר" - רונן פייגנבוים פתח חזית מול תקוה גדעון באינסטגרם וזכה ממנה לאש בחזרה. התוצאה: סכסוך משפחתי בין שייע פייגנבוים לבנו והכל בגלל תקוה אחת. וואלה! סלבס קשר משפחתי

רשת 13

נראה שתעשיית הבידור ממש קטנה, כמה קטנה? כל כך קטנה עד שאב ובנו מסתכסכים בעקבות כוכבת ריאליטי אחרת, מבולבלים? אתמול פרסם הכתב ערן סויסה כי זוכת "האח הגדול", תקוה גדעון, נמצאת במגעים להשתתך בתכנית הריאליטי "גולסטאריות". הפוסט שעלה באינסטוש, זכה לתגובה של רונן פייגנבוים שלקח חלק בעונה עם הזוכה הגדולה. הדייר המפורסם כתב, "בטוח לא תהיה בעונה זה סתם ספין, אבל אם הייתה שם מעניין לראות איך מתמודדת עם סוג של עיניים ש"מפחידים" אותה".

שייע פייגנבוים. אינסטגרם, צילום מסך
סכסוך משפחתי? רונן ושייע/צילום מסך, אינסטגרם

גדעון לא נשארה חייבת וענתה בפוסט משל עצמה בו הסבירה איך פתחה את הלב בפני פייגנבוים ג'וניור והסבירה לו שהיא נרתעה ממנו בימים הראשונים בבית מאחר והיה לו את המבט המפחיד שהיה בעיניו של אביה - מה שעד היום גורם לה לאי נוחות והסבירה לו כי ההתרחקות ממנו נבעה בין היתר כי הוא "גבר בן 45 שדורך על ילדים בגיל ילדיך, מה שעשית לחברים שלי בבית גרמו לי לא לרצות להיות בקרבתך".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
תקוה גדעון. רפי דלויה
הכל בגלל תקוה?/רפי דלויה

אז זהו, שכאן העניינים רק מתחילים להתחמם כי מיד לאחר פרסום הסערה, מקורבים למשפחת הכדורגלנים ידעו לספר כי רונן צלצל לאביו, שייע פייגנבוים, שכזכור משמש כמאמן של סדרת הריאליטי וככל הנראה יהיה גם המאמן של גדעון (במידה והיא אכן תשתתף בתכנית) והביע את מורת רוחו בפני אביו ואף הטיל וטו. "הוא פשוט אסר עליו להשתתף בתכנית במידה ותקוה משתתפת", סיפר מקורב למשפחה, "שייע קיבל את זה מאוד קשה, הוא ממש דרש ממנו לבחור או תקוה או המשפחה שלו, לא עושים דברים כאלה". נכון לעכשיו לא ברור אם תקוה אכן לוהקה, אבל במידה וכן - יהיה מעניין לראות מה יחליט שייע.

שייע פייגנבוים. אינסטגרם, צילום מסך
יהיה בסדר?/צילום מסך, אינסטגרם

- רונן, אתה כל כך כועס?
"אני חושב שאבא שבכה במסך כשראה איך שהיא התנהגה לבן שלו צריך להחזיר לו באותו מטבע של יחס. היא לא התייחסה אליי מהשנייה הראשונה ואני מצפה ממנו להתעלם ממנה".

- אז הטלת עליו וטו לאמן אותה?
"זה עכשיו על השולחן ביני לבינו".

- שייע, מה תעשה?
"הכל בסדר".

וואלה! סלבס הטילה וטו על אמא שלה לשכב עם אחיה החורג מצד האבא.

תקוה גדעון, גמר האח הגדול 2020. רוני כנפו
לא באשמתה!/רוני כנפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully