וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה שברו לכולם את הלב

21.8.2020 / 0:12

בזמן שאיתי לוי עשה אודישן לדרמה טלוויזיונית חדשה, דניאל ליטמן לוהק לטלנובלה חדשה, ורק איתן כבל נפצע במהלך הכנת מרק רגל בביתו ונזקק לטיפול - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה מדברים על חתונה וילדים (צילום: עידו שחם)

את הרשימה נפתח עם מזל טוב אחד גדול וירוק לאם כל המלכות, הדיווה הנצחית, האישה והאגדה - מדונה. כן, רק מדונה. שחגגה השבוע 62 שנות קיום ובלונד אמבישן כמו שרק היא יודעת לחגוג. אז במקום עוגה עם נרות וכל מיני משאלות, מדונה העדיפה להחזיק בידה צלחת מלאה בגראס רפואי.

מדונה חוגגת יום הולדת 62 בג'מייקה. אינסטגרם, צילום מסך
יאמי! מדונה/צילום מסך, אינסטגרם

קדימה למקום הרביעי, שם החדשות הטובות ממשיכות לזרום כי הכוכב הרותח, דניאל ליטמן, לוהק לטלנובלה חדשה שתעלה ב-HOT בשם "בעלת החלומות" שתביא את סיפורו של יהודה (ליטמן) שמתאהב בהלני, בחורה חסרת כל שמתחזה לפותרת חלומות כדי להונות את אביו של יהודה. זאת כמובן, עד שהיא פוגשת בליטמן החתיך והעלילה מקבלת תפנית חדשה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דניאל ליטמן. ניר פקין
טלנובלה בע"מ. דניאל/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, עדיין על המסך הקטן כי אם הכל ילך כשורה, ליטמן יקבל לתעשיית השחקנים קולגה חדש בשם איתי לוי. כן, אותו אחד שיודע לסלסל בקולי קולות - זאת לאחר שלוי נבחן לתפקיד בסדרה חדשה בשם "העיר הטובה" המגוללת את סיפורו של מורה מחליף שמחליט להילחם בעוולות של העיר בה הוא מלמד והופך לראש העיר.

איתי לוי. אור גפן,
בקרוב שחקן? איתי/אור גפן

אל המקום השני והמכובד נמצא עוד מישהו שהחליט לעשות הסבת מקצוע מחבר כנסת לכוכב ריאליטי - אז תאחלו החלמה מהירה לחבר הכנסת לשעבר, איתן כבל, שמצטלם בימים אלו לתכנית הריאליטי "MKR המטבח המנצח", זאת לאחר שבמהלך חזרות בביתו על תבשילים לתכנית, התפוצץ עליו סיר הלחץ שהיה מלא במרק רותח, מה שגרם לכוויות דרגה 2 בגופו של כבל שנזקק לטיפול רפואי.

איתן כבל במטה שלו, פריימריז של מפלגת העבודה,, 11 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
רק בריאות. איתן/ראובן קסטרו

ובמקום הראשון, בלב כבד, נמצאת אחת הפרידות הכי עצובות שידעה תעשיית הבידור - זו של אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי כמובן, שהחליטו אחרי שלוש וחצי שנים להפריד כוחות. השניים, שהכירו במהלך תכנית הריאליטי "האח הגדול" והפכו לאחד הזוגות האהובים ביותר בתעשייה, הודיעו כי הם מפרידים כוחות אך נשארים חברים טובים ועושים זאת בכבוד הדדי. תכלס, עצוב.

וואלה! סלבס עדיין מתלבטת את מי לנחם קודם - את מעיין או את אביחי.

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה. ניר פקין
כמה עצוב. אביחי ומעיין/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully