וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל ליטמן הולך לכבוש לכם את הלב

20.8.2020 / 0:08

השחקן הלוהט, שלאחרונה החל לככב בכל מקום אפשרי, לוהק לטלנובלה חדשה בה יגלם מאהב שרמנטי שנסחף לרומן סוער שיגרום לו ללא מעט צרות במשפחה, תכינו את הממחטות. וואלה! סלבס ויוה

צלמים זמניים מורשים

נראה שלמרות שהקורונה גרמה ללא מעט שחקנים למצוא את עצמם מובטלים - שנת 2020 לגמרי הולכת להיות השנה של דניאל ליטמן. השחקן המסוקס, שמככב בימים אלו בסדרה תאג"ד ועל פוסטרים של חברת אופנה, יכבוש בקרוב את המסך הקטן בטלנובלה חדשה שתסחף אתכם לסערת רגשות של אהבה, שנאה ומלא תככים. כן, ממש כמו בטלנובלות של פעם.

דניאל ליטמן. ניר פקין
תפקיד חדש. דניאל/ניר פקין

לוואלה! סלבס נודע כי ליטמן, שמתחזק בימים אלו זוגיות נוצצת, לוהק לטלנובלה חדשה "בעלת החלומות", אותה יצרה שירה אלון - היוצרת של "פולמון", ויביימו יואב ודורון פז תשודר ב-HOT, ותגולל את סיפורה של הלני, צעירה חסרת כל שנשלחת להתחזות לפותרת חלומות כדי להונות את מאיר רם, איש עסקים אמיד. לרוע מזלה (או שלא) - הלני פוגשת את יהודה (ליטמן) בנו של מאיר ומתאהבת בו. המפגש המקרי ביניהם חושף כי להלני אכן יש יכולות אמיתיות לפתור ולפרש חלומות. בזכות הקשר הסוחף שנוצר ביניהם, היא עוזרת לו להבין ולחשוד באינטרסים של אחותו הבכורה, לגרום לו לחיי ייסור וסבל.

וואלה! סלבס תמיד חשדה באחותה הגדולה שהיא בוגדת בה עם השכן הזקן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דניאל ליטמן. ניר פקין
יכבוש לכם את הלב/ניר פקין
דניאל ליטמן. ניר פקין
כוכב לוהט/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully