וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רטרו פלאש: מזהים את הילד החמוד שהפך לזמר בינלאומי?

צילום: סמי טהרני

16.8.2020 / 0:01

כוכבים, מפורסמים וסלבס היו כאן משחר ההיסטוריה - חלקם נוצצים יותר וחלקם קצת פחות. וכן, יש כאלו ששמם לא יאמר לרובכם כלום. אז מדי שבוע תקבלו ד"ש מהעבר עם שלל תמונות פפראצי שצולמו כשעוד היו משתמשים בפילם. וואלה! סלבס נוסטלגיה

בן אל תבורי. סמי טהרני,
מזהים את הבונבון?/סמי טהרני

מכירים את הביקור הקבוע אצל ההורים, זה שתמיד נגמר בפשפוש במגירות, שליפת אלבומי תמונות והתרפקות על העבר - נוסטלגיה, קוראים לזה - אז בתור מלכת הרכילות הבלתי מעורערת של ישראל, וואלה! סלבס פישפשה בכמה ארכיונים אן יותר נכון באחד ספציפי - זה של הצלם ואיש יחסי הציבור סמי טהרני, ולא תאמינו מה היא מצאה שם.

בן אל תבורי. סמי טהרני,
עושה גם חפלות?/סמי טהרני

מדי שבוע, תיכנסו למנהרת הזמן ותקבלו ד"ש מהעבר עם שלל תמונות של כוכבים שחלקם יראו לכם מוכרים, שמם של כמהמהם ישמעו לכם חוכרים וכאלה שאפילו לא תזהו כמי שהיו בין הכוכבים הגדולים של תעשיית הבידור המקומית, ממש לפני כמה שנים. אה כן, ויש לא מעט תמונות מצחיקות ואפילו קצת מביכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בן אל תבורי. סמי טהרני,
תנו לו בכפיים/סמי טהרני

השבוע נוסטלגיה מיוחדת, כזו שהמבוגרים ביניכם יזכרו אבל הצעירים יתקשו להאמין שמדובר באליל הנוער שהם כל כך מעריצים - אחרי הכל האם הייתם מאמינים שהילד המתוק שבתמונה, שהגיע לשווק את עצמו כזמר חתונות ביריד של מתחתנים ומתחתנות יהפוך לאחד הזמרים המצליחים בארץ, כזה עם חוזה הקלטות בינלאומי? אז זהו, שאם לא זיהיתם מדובר בבן אל תבורי שבצעירותו הגיע ליריד "חתן כלה" על מנת להוכיח לכולם שהוא יכול להיות אחלה זמר חתונות. רצה הגורל ועם השנים הוא באמת הפך לאחד הזמרים היותר מבוקשים באירועים משפחתיים.

וואלה! סלבס רצתה להופיע פעם בחתונה, בתור הבופה.

בן אל תבורי. סמי טהרני,
היום הוא כבר בינלאומי/סמי טהרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully