וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה להיכנס לגיגית עם אילנית לוי?

15.8.2020 / 2:20

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם, כריסטינה אגילרה מאבדת איבר בגוף, שי מיקה בריביירה, אהרוני רק רוצה מנוחה וג'וזי זירה משתדל שלא להפיל את הסבון. וואלה! סלבס עממית

כריסטינה אגילרה בבריכה/אינסטגרם

לא תאמינו, אבל עומר חזן קונה במכולת. מאיה ורטהיימר עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ודניאל מורשת - גם הוא עובד עם המכשירים בחדר הכושר רק כדי להשוויץ בפיגורה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). ואם חשבתם אחרת, המדור סאטירי ונכתב בהומור, הרי זה רק נראה נוצץ.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 15/8/20. אינסטגרם, צילום מסך
כריסטינה אגילרה/צילום מסך, אינסטגרם

לפניכם כריסטינה אגילרה, כוכבת פופ, זמרת עם קול גדול ונוכחות גדולה אפילו יותר, שהחליטה לטבול בבריכה הפרטית שלה בשמלה לבנה - שהופ, הפכה לשקופה במגע עם המים. אבל האם הבחנתם באיבר(ים) שהוסתר למרות השמלה הרטובה? #מדבקות_לפטמות לעונים נכונה.

רק נראה נוצץ 15/8/20. אינסטגרם, צילום מסך
אלירז שדה, אילנית לוי/צילום מסך, אינסטגרם

לפניכם אילנית לוי ובעלה האוהב, אלירז שדה, צמד חמד שכל כך סבל מלחות - עד שהחליטו לאלתר בריכה פרטית בחצר. לא בחפירות, קדיחות ובנייה, כי אם באמצעות גיגית כחולה ומלאה באהבה. אבל האם שמת לב מה אילנית לא לובשת בעוד מצטננת מהחום? #מונוקיני במתנה לעונים נכונה.

רק נראה נוצץ 15/8/20. אינסטגרם, צילום מסך
שי מיקה יפרח/צילום מסך, אינסטגרם

לפניכם שי מיקה יפרח הענוגה, כשהיא מלאה באטיטוד בעודה יושבת בבגד ים על הגה של יאכטה במרינה מקומית, כולל כוס האלכוהול בידה. אבל האם מדובר בסוג-של-זיכרון מנופש בריביירה הצרפתית או בתיעוד חדש מנמל בין חיפה לאשדוד? #אפוד_הצלה במתנה לעונים נכונה.

רק נראה נוצץ 15/8/20. אינסטגרם, צילום מסך
ג'וזי זירה/צילום מסך, אינסטגרם

עוד לא פינת הביזאר. לפניכם השורד במיל' ג'וזי זירה, שהחליט לשתף את הקהל בתמונה משעת רחצה, כולל קצף הסבון על גופו העירום והמקועקע. אבל האם אתם יודעים על מה ג'וזי מתבונן בעודו מקרצף את הבטן באותה השנייה שבה התמונה צולמה? בסבון שנפל או דווקא על... #אמצעי_מניעה במתנה לעונים נכונה.

רק נראה נוצץ 15/8/20. אינסטגרם, צילום מסך
אירה דולפין, טיטי איינאו/צילום מסך, אינסטגרם

לפניכם החברות טיטי איינאו ואירה דולפין, שמשתזפות בתנוחת "אגם הברבורים" כשהן בבגדי ים צבעוניים. אבל האם שמתם לב לתעתוע שעשו בחדר המלתחה, כנראה לפני שמרחו את מקדם ההגנה? #בדיקת_ראייה במתנה לעונים נכונה.

רק נראה נוצץ 15/8/20. אינסטגרם, צילום מסך
קלי אוסבורן/צילום מסך, אינסטגרם

לפניכם בתו של אחד הרוקסטארים הכי מוכרים בעולם, אחת שכיכבה על המסך ועל הבמה גם בזכות עצמה, פלוס כמה קילוגרמים יותר. אבל האם זיהתם את קלי אוסבורן, שנראית שונה כי הפחיתה שליש ממשקל גופה? #מספר_הטלפון_של_הדיאטנית_של_אדל במתנה לעונים נכונה.

רק נראה נוצץ 15/8/20. אינסטגרם, צילום מסך
ישראל אהרוני/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: אהרוני רק רוצה לישון, לנמנם, לחטוף כמה דקות של תנומה בין הצילומים. אבל הצלמים? לא משחררים! #הניחו_לו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully