וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הריאליטי הגדול שמתחנן לעבודה

14.8.2020 / 2:29

זו לא עוד אחת מהשפעות מגיפת הקורונה, אלא פשוט תהילה שמשתנה, דועכת ואפילו חולפת - שהביאה את כוכב הריאליטי המדובר הזה לדמעות, בעיקר כאשר פנה למנהלים שלו ודרש מהם למצוא לו ג'וב חדש. וואלה! סלבס כוח אדם

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

בתעשיית הבידור כמו בתעשיית הבידור - לא משנה כמה הקהל אהב אותך, לא חשוב כמה זמן בילית על המסך, המסלול או על הבמה, לא רלוונטי עד כמה היית אטרקטיבי לפני שבוע, העולם יכול להתהפך ברגע, בגלל שהתהילה דעכה, בשל חוסר עניין או דווקא בגלל שהג'וב האחרון שבחרת היה קצת פחות מוצלח. זה כנראה מה שקרה לכוכב הריאליטי הישראלי הגדול, שנדמה שבימים אלה מאוד מתקשה להשיג עבודה או מקורות הכנסה.

וואלה! סלבס שמעה מקורבים לפליט הריאליטי המאוד מפורסם הזה, כי לאחרונה הוא למעשה מתחנן בפני מנהליו המקצועיים שיסדרו לו עבודה, תפקיד או אפילו קמפיין פרסומי שאותו יוביל ויוכל להכניס לו קצת מזומנים לחשבון הבנק. אל תרחמו עליו, בעבר הבחור הקשוח נכנס לאנשים ללב, עשה כסף גדול ויכול היה לדרוש לא מעט כסף, אך נדמה שכיום הקהל קצת פחות מתחבר אליו, כך שגם אם הסוכנים יתעקשו, אין גופים רבים שישמחו לשכור את שירותיו או להשוויץ בפנים הנאות שלו בהפסקת הפרסומות שלכם. חבל.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully