וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מייגן מרקל ראתה בנסיך צ'ארלס כמו אבא שני"

11.8.2020 / 11:20

ספר ביוגרפי שייצא היום לאור, מביא סודות מבית המלוכה הבריטי - בו טוענים מקורבים למשפחה המפורסמת כי הנסיך צ'ארלס היה כמו אבא עבור הדוכסית וכי המלכה אליזבת' בכבודה ובעצמה העבירה לה שיעורים. וואלה! סלבס דם כחול

רויטרס

נראה שהסערה סביב העזיבה של הנסיך הארי ואישתו, מייגן מרקל, מסרבת לדעוך. אחרי שהזוג הנוצץ ויתר על התארים הממלכתיים שלו ונטש את הממלכה הבריטית לטובת ארצות הברית, הרוחות בבית המלוכה המפורסם בעולם סערו, השמועות לא הפסיקו לצוץ וכך גם שלל הגרסאות למה-באמת-קרה-במשפחה-הכי-מנומסת-בעולם.

מייגן מרקל הנסיך הארי הנסיך ויליאם קייט מידלטון המלכה אליזבת הנסיך צ'ארלס. GettyImages
מה קרה שם?/GettyImages

כעת, ספר חדש שמתפרסם מעורר עוד מהומה בבריטניה סביב השאלה למה באמת מייגן והארי עזבו את הארמון. על פי ביוגרפיה שמתפרסמת היום, נראה כי היחסים בין הדוכסית והנסיך צ'ארלס לא היו כאלה גרועים, שלא לומר אפילו מאוד טובים, "מייגן ראתה בצ'ארלס כמו אבא שני", טוענים מקורבים שמצוטטים בספר השנוי במחלוקת, "היה להם קשר מאוד תומך ואוהב". כזכור, צ'ארלס אף ליווה את מרקל בחתונה המפורסמת מאחר ונבצר מאביה להגיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מייגן מרקל. GettyImages
היה כמו אבא שני. מייגן, קמילה וצ'ארלס/GettyImages

עם לא די בכך, נראה שגם עם המלכה האם היחסים היו בכי טוב, כך על פי הספר, "מייגן קיבלה מאסטר קלאס מהמלכה בכל הקשור להליכות ונימוסים", סיפר מקורב למשפחה, "המלכה אף תיארה אותה כמאוד חכמה וטובה". אז מה באמת קרה שם? על פי הסופר, לזוג המלכותי נמאס להיות שניים ברשימה ולהיות ברירת המחדל של ויליאם וקייט, "נמאס להם שזורקים אותם מתחת לאוטובוס", תיאר זאת אחד המקורבים.

לוואלה! סלבס נמאס שזורקים אותה כל פעם מתחת לאוטו גלידה.

מייגן מרקל המלכה אליזבת ביקור צ'סטר צ'שייר. GettyImages
לימדה אותה שיעורים בנימוסים/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
ליווה אותה לחתונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully