וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיימון קאוול שבר את הגב

9.8.2020 / 12:39

השופט הכי מפורסם בעולם הובהל לבית החולים עם גב שבור לאחר שנפל מהאופניים החשמליים שלו ליד ביתו שבמאליבו. "הוא בסדר, הוא תחת השגחה ונמצא בידיים הכי טובות", נמסר מטעמו. וואלה! סלבס שולחת פרחים

מתיחת פנים, סיימון קאוול/מערכת וואלה! סלבס

כפי שזה נראה, בזמן הקרוב לא תוכלו לראות את אחד השופטים היותר אכזריים, סיימון קאוול, על מסך הטלוויזיה, מאחר והוא ישכב בבית החולים או יעבור טיפולי פיזיותרפיה - זאת לאחר ששבר את גבו. כן, ממש כמו שזה נשמע, השופט המוכר הובהל לבית החולים עם גב שבור ונכנס לחדר ניתוח, שם מטפלים בו מיטב הרופאים.

סיימון קאוול. ספלאש
שבר את הגב. סיימון/ספלאש

התאונה המצערת קרתה אתמול, לאחר שקאוול בדק את האופניים החשמליים החדשים שקיבל, כשלפתע נפל מהאופניים הישר על הגב. מהר מאוד הבינו בני משפחתו שלא מדובר בשריטה או מכה יבשה וכי סיימון לא ממש יכול להזיז את גופו. בת זוגו של קאוול התקשרה למוקד החירום ופרמדיקים שהגיעו למקום הבהילו אותו לבית החולים - שם נקבע כי השופט הידוע שבר את גבו והוא הוכנס לחדר ניתוח.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סיימון קאוול. Dimitrios Kambouris, GettyImages
החלמה מהירה/GettyImages, Dimitrios Kambouris

"סיימון שבר את גבו ויעבור ניתוח", מסר הדובר שלו בהודעה לתקשורת, "סיימון נפל מהאופניים שלו ביום שבת אחר הצהריים בזמן שבחן את האופניים החדשים שלו בחצר ביתו במאליבו עם משפחתו. הוא פצע את גבו ונלקח לבית החולים. הוא מרגיש בסדר והוא תחת השגחה בידיים הכי טובות שיש".

כשוואלה! סלבס נפלה על הבטן, הודיעו בחדשות על רעידת אדמה דרגה 5 בסולם ריכטר.

סיימון קאוול בגמר אמריקן איידול, מאי 2010. רויטרס
בידיים טובות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully