וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן חביב, למה הסתרת את הזוגיות שלך?

7.8.2020 / 0:39

בזמן שניקול ראידמן חושפת את המאהב החדש שלה בקליפ מושקע במיוחד, עידן חביב עושה ככל שביכולתו להסתיר את העובדה שהוא תפוס - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

שגב משה וסנדרה רינגלר מציינים את ט"ו באב 2020/אינסטגרם

את הרשימה נפתח עם הקילרית הלאומית, הלא היא נועה קירל, שנדמה כי עשתה הכל כולל הכל - בין אם זה שירים, סדרות, סרטים, קמפיינים ועכשיו אפילו חוזה הקלטות בינלאומי. וכיאה לבינלאומית שהיא, למסע המרתק שלה אל מעבר לים יצטרף צוות הפקה של גיא פינס שיתעד כל רגע ורגע בדרך אל התהילה העולמית.

נועה קירל. ניר פקין
היי גיא. נועה/ניר פקין

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאים כל הזוגות המתוקים של הביצה המקומית שחגגו השבוע את חג האהבה הישראלי בשלל פוסטים ותמונות דביקות באינסטגרם. כך שבין הזוגות הרומנטיים אפשר היה למצוא את עדן בן זקן ושוקי ביטון, קורין גדעון שהפתיעה את בעלה עם סלפי במיטה כמו גם נטלי דדון שהעלתה תמונה פוטוגנית עם בן זוגה מהחופשה האחרונה ורמי קלינשטיין ואלכס אילן שהעדיפו ללכת על חיכוך באף, ממש כמו האסקימואים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סלבס חוגגים טו באב 2020 באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
סלבס חוגגים טו באב 2020 באינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא עוד זוג, חדש וטרי - אז נכון, לא מדובר באהבת אמת אלא כזו שנוצרה רק לשם הקליפים החדשים של ניקול ראידמן, שאחרי אקי אבני בחרה ב"מר לארד" חדש המוכר לכולכם בשם רון שחר. רגע לפני שהקליפ שוחרר, חשפה בפניכם וואלה! סלבס את המאהב החדש של המעושרת ההורסת.

ניקול ראידמן. אלכס ליפקין,
מר לארד החדש. ניקול ורון/אלכס ליפקין

אל המקום השני והמכובד מגיע עוד זוג, הפעם אחד ותיק שצריך לעבוד על הזוגיות שלהם - כי המצב בין קים קרדשיאן וקניה ווסט ידע ימים יותר טובים. הרבה יותר טובים. זו אולי הסיבה שהקים קי החליטה שהיא חייבת להציל את המצב וסגרה לה ולקניה חופשה משפחתית עם הילדים. סתם בשביל לעבוד על הגיבוש.

אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 קים קרדשיאן קניה ווסט. GettyImages
חופשה רומנטית. קים וקניה/GettyImages

ובמקום הראשון, איך לא האיש שמנסה בכל כוחו להסתיר מהעולם את העובדה שהוא בזוגיות, או לפחות היה - תלוי את מי שואלים. אז כן, מר שורד עידן חביב, אולי מספר לכל מי שרק רוצה לשמוע שהוא רווק הולל כבר לא מעט זמן, אבל וואלה! סלבס חשפה כי בחודשים האחרונים הוא דווקא היה מאוד צמוד לעומר ברבי, ואם השם נשמע לכם מוכר זה רק כי אותה ברבי יצאה עם לא אחר מאשר און רפאלי.

וואלה! סלבס מסתירה שנים את העובדה שהיא אלמנה, כבר 15 פעמים. זה פשוט מבריח את הגברים.

עידן חביב, הישרדות VIP. אור דנון,
רווק או לא? עידן/אור דנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully