וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון פן נישא בסתר לבת הזוג הצעירה

2.8.2020 / 7:24

אחרי ארבע שנות זוגיות, השחקן המפורסם בן ה-59, נישא בטקס סודי לבת הזוג שלו, השחקנית לילה ג'ורג' בת ה-28 בנוכחות בני משפחה וחברים קרובים - כך נחשף בפרופיל אינסטגרם של אחת החברות הקרובות של שון פן. וואלה! סלבס סודית ביותר.

אימג'בנק GettyImages

לידיעת הגולשת מדונה: ממש כמו בסרט הוליוודי שובר קופות, בעלך לשעבר, השחקן המסוקס שון פן, החליט להינשא לבת הזוג הצעירה ממנו ב-31 שנים, לילה ג'ורג', שאיתה הוא יוצא כבר ארבע שנים בטקס סודי רחוק מעין התקשורת, שנערך בנוכחות של בני משפחה וחברים קרובים. הדבר נחשף לאחר שאחת החברות הקרובות פרמה באינסטגרם שלה תמונה של טבעת הנישואים וסיפרה כמה היא שמחה ומאושרת עבור הזוג הנוצץ.

שון פן. GettyImages
מזל טוב! שון פן ולילה ג'ורג'/GettyImages

פן, בן ה-59, יוצא בארבע השנים האחרונות עם השחקנית העולה, ג'ורג', בת ה-28, בתה של השחקנית המפורסמת, גרטה סקאקי, כך שכעת - החליטו השניים להישבע אמונים האחד לשנייה בטקס צנוע וסודי מבלי שכלי התקשורת מעבר לים יחשפו זאת.

אם תהיתם, פן היה נשוי בעבר למדונה, נישואים שנגמרו לאחר שהשחקן המפורסם נהג להכות אותה. שנים אחרי נישואיו לזמרת, נישא שון בשנית לשחקנית רובין רייט ממנה יש לו שני ילדים ולאחר הגירושים של השניים, יצא גם עם השחקנית שרליז ת'רון - לה גם הציע נישואים שלא הגיעו לכדי חתונה.


וואלה! סלבס הציעה נישואים 56 פעמים, אף אחד מהם לא הסכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שון פן. GettyImages
הזוג המאושר/GettyImages
שון פן. אינסטגרם, צילום מסך
שם לה טבעת/צילום מסך, אינסטגרם
שון פן. GettyImages
מה מדונה תגיד?/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • שון פן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully