וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: בן אל תבורי ואורטל עמר תנו לילד לגדול בשקט

31.7.2020 / 0:20

בזמן שקניה ווסט יצא על אישתו ואז התנצל, בן אל תבורי לא חשב פעמיים לפני שנכנס באקסית שלו שהפגישה את הבן שלהם עם סבא שימי בלי לשאול אותו - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

שימי תבורי פוגש את נכדו, תו פרינס תבורי/(אינסטגרם)

את הרשימה נפתח עם אחת הפרשות הכי מדוברות של השנה האחרונה - המשפט של בר רפאלי ואימה ציפי שאמורה להיכנס בקרוב לבית הסוהר, אבל קיים סיכוי, כך מספרים גורמים בתעשייה, שרגע לפני הכניסה, תספק נערת הזוהר במיל' הצצה לחייה בסרט דוקומנטרי שיתעד את החיים שלפני המאסר. עם זאת, מקורבים למשפחה ידעו להגיד שכרגע ציפי מסרבת לשתף פעולה למרות הסכומים הגבוהים שהוצעו לה.

ציפי רפאלי, בר רפאלי. ניר פקין
בדרך לכלא עושים סרט? בר וציפי/ניר פקין

נמשיך למקום הרביעי, גם שם נמצא יום צילום שאמור היה להתקיים אבל בוטל, הפעם בגלל הקורונה - ככה שזה שבעלך הוא שחקן כדורגל שקיבל הוראה לא להיפגש עם אנשים מלבד המשפחה הגרעינית, אז נטע אלחמיסטר ובעלה, רמי גרשון, נאלצו לסרב יפה לקמפיין לרגל חג האהבה שהוצע להם על ידי חברת האופנה עבורה מדגמנת הכוכבת הלוהטת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נטע אלחמיסטר, רמי גרשון. אלוני מור,
לקורונה חוקים משלה. נטע ורמי/אלוני מור

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא עוד זוג, אלא שהפעם לא מדובר בזוג יונים אלא יותר בזוג חתולים שחורים כי נראה שהזמר המפורסם, מאלומה, לא ממש התגבר על העובדה שהאקסית שלו, נטליה ברוליץ' עזבה אותו לטובת שחקן הכדורגל, ניימאר - אז הוא החליט לכתוב עליה שיר שהמילים שלו, איך לומר, לא ממש מפרגנות.

מאלומה. אינסטגרם, צילום מסך
לא התגבר? מאלומה ונטליה/צילום מסך, אינסטגרם

ומזוג מטורלל אחד לאחר כי קניה ווסט וקים קרדשיאן לא מראים סימנים של פיוס. אחרי שהראפר פתח על אישתו ואם ילדיו ג'ורה אל מול כל העולם וקיבל בתמורה הצהרה כי היא מבקשת מכולם לגלות רחמים כלפיו - מה שגרם לו להתנצל, השבוע השניים נפגשו בחווה של הזמר, מפגש שנגמר בבכי תמרורים של כוכבת הריאליטי שכמובן תועד על ידי צלמי הפפראצי.

קניה ווסט, קים קרדשיאן. GettyImages
יחזרו או לא? קים וקניה/GettyImages

ובמקום הראשון, אם כבר זוגות שלא יודעים לשמור את הכביסה המלוכלכת במכונת הכביסה הביתית - קבלו עוד פרק בסאגה בן אל תבורי VS אורטל עמר. והפעם, עמר חצתה את כל הגבולות שלקחה את הבן המשותף, תו פרינס, לפגוש את סבא שימי תבורי שכזכור לא מדבר עם בנו ולא ראה מעולם את הילד. עמר לא הסתפקה ואף הסבירה את המעשה במשפט: "בשבילי משפחה זה ערך עליון". נו, ברור שהתבורי לא נשאר חייב, שיתף את הכתבה עם הציטוט שלה והוסיף, "הייתי מציע לך להתמקד במשפחה שלך פחות במשפחה שלי" ועוד עקיצה קטנה "מי שמחפש משפחה לא מביא מצלמות ועושה הכל בשקט". מיאו!

וואלה! סלבס מביאה מצלמות למשפחה רק שהם עושים סקס.

בן אל תבורי, אורטל עמר. אינסטגרם, צילום מסך
היו זמנים. בן אל ואורטל/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully