וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאילו לא מספיק חם, עדן פינס מאלפת את העולם

1.8.2020 / 0:12

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם, הביצ'ז של עדן פינס לצד הקעקועים של בריטני ספירס, מורן אטיאס סוג של חשאית. וגם: רואים לאיתי לוי את התחתונים. וואלה! סלבס עממית

רפי דלויה

לא תאמינו, אבל רותי ברודו קונה במכולת. חיים כהן עומד בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואייל שני - גם הוא עובד עם הירקות במטבח רק כדי להשוויץ במנה חדשה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). ואם חשבתם אחרת, המדור סאטירי ונכתב בהומור, הרי זה רק נראה נוצץ.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 1.8.20. אינסטגרם, צילום מסך
עדן פינס/צילום מסך, אינסטגרם

ארצה. לך תביא. רגלי. תפוס'תו. תנוחת "כלב מביט מטה". #ביצ'ז, אין ספק שהדוגמנית עדן פינס יכולה לגרום גם לגבר, סליחה, לכלב השובב ביותר לרייר, גם בלי הרבה בגדים לגופה.

רק נראה נוצץ 1.8.20. אינסטגרם, צילום מסך
איתי לוי/צילום מסך, אינסטגרם

או שאיתי לוי התעורר אחרי שנת לילה חטופה עם #חמרמורת והחליט לצלם, שעדיין לא שטף פנים לפני שהתחיל לצלם, או לא רצה לסיים את שנ"צ אבל היה חייב אז צילם, או שניסה לפתות את הקהל בלי חולצה ולצלם. בכל מקרה, איתי, החנות שלך פתוחה.

רק נראה נוצץ 1.8.20. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

כבר הרבה זמן טוענים שמיס בריטני ספירס לא בדיוק בקו השפיות ושהיא מנוהלת ומנוטרלת בניגוד לרצונה, אבל קעקועי החינה הלבנים על כל הגוף עם בגד הים בדוגמה חייתית ותוספת המבט של נערת האמצע ב"פלייבוי" שמשחקת בלהיות סקסית? בחייאת, אנשים, #שחררו_את,_בריטני

רק נראה נוצץ 1.8.20. אינסטגרם, צילום מסך
מורן אטיאס/צילום מסך, אינסטגרם

לא ברור למה למורן אטיאס לפרסם תמונה של מורן אטיאס בבילוי עם אבא אטיאס ואמא אטיאס כשבכלל אי אפשר לדעת על איזה אטיאס אתה מסתכל בכלל. #איפה_אטיאס

רק נראה נוצץ 1.8.20. אינסטגרם, צילום מסך
ג'וזי זירה/צילום מסך, אינסטגרם

כן אפשר להתאמן במכון הכושר, אי אפשר התעמל בסטודיו, מותר להזיע בצוותא, אסור, אבל לשגע את ציבור הספורטיבי - כמו שיוצא הריאליטי ג'וזי זירה עשה, כשנמתח בלי חולצה בחדר הכושר? #לא_חוקי!

רק נראה נוצץ 1.8.20. אינסטגרם, צילום מסך
קלואי קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

מישהו יספר לקלואי קרדשיאן שיש לה בעיה עם קניות ב#לואי_ויטון, או שזה בסדר שלבת הקטנה שלה לא תישאר בכלל ירושה?

רק נראה נוצץ 1.8.20. אינסטגרם, צילום מסך
קייטי פרי/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: קייטי פרי, את מוכרת מספיק בתור פופסטאר. בולטת מספיק כהריונית. ידועה מספיק גם עם סתם שיער שחור ושמלה מהקניון. הבנת את ה#נקודה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully