וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר חזן ודניאל מורשת חוזרים בתשובה?

13.8.2020 / 0:07

תירגעו, הם לא בדיוק מתחזקים - אבל בתקופה הקרובה תוכלו לראות את הגברים הצעירים בלוק חרדי כשהם ממלמלים פסוקים מהתורה - הכל כמובן, לצורך צילומים לסדרה "שבאבניקים" אליה דניאל מורשת ועומר חזן מצטרפים בתפקידים המרכזיים. וואלה! סלבס ברוך השם

באדיבות HOT

אם גם אתם התגעגעתם לשחקן דניאל מורשת או מעריצים את עומר חזן, עכשיו קבלו בשורות טובות כי השחקן הגאה וכוכב הנוער חוזרים למסך ובסדרה "לגדולים". הפעם, כך נראה, השניים יכנסו יכנס לנעליים של דמות שונה, או במקרה של מורשת,קצת דומה.

אחרי הכל, מורשת שהגיע מבית דתי וחזר בשאלה יגלם בחור חילוני בין חזקים בתורה. אם עדיין לא הבנתם - השניים לוהקו לסדרה "שבאבניקים".

דניאל מורשת. ניר פקין
חוזר בתשובה? מורשת/ניר פקין
עומר חזן. דור ערבה,
גם הוא ישתבאב. עומר חזן/דור ערבה

לוואלה! סלבס נודע כי בימים אלו מתחילים הצילומים לעונה השנייה של אחת הסדרות היותר פופולאריות על המסך, שמשודרת ב-HOT, המתארת את סיפורם של תלמידי ישיבה שמותחים את הגבולות כשהם בודקים את העולם החרדי.

לצדו של מורשת, שיצא בשנה שעברה מהארון ומגדיר את עצמו כאדם מסורתי - כך שיגלם תלמיד מהמכינה החילונית שיתחבר לרביעיית השבאבניקים - יצטרף לקאסט השחקנים גם הכוכב הצעיר עומר חזן, בתפקיד מרכזי ראשון בעולם הדרמות לקהל בוגר. יחד איתם, יתחזקו על המסך גם אלה מצוות העונה הראשונה ובו ישראל אטיאס, דניאל גד ומאיה ורטהיימר.

וואלה! סלבס עדיין מאמינה שהיא באה מרוח הקודש כי אין מצב שמישהו נגע באמא שלה.

(עדכון אחרון: 14:00)

שבאבניקים. HOT, צילום מסך
מצטרף לקאסט/צילום מסך, HOT
עומר חזן. רפי דלויה
תודה לשושי ולבורא. עומר חזן/רפי דלויה
דניאל מורשת. אור גפן,
מתאים לתפקיד/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully