וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רטרו פלאש: במיטה עם סיגל שחמון

וואלה! סלבס | צילום: סמי טהרני

26.7.2020 / 0:06

כוכבים, מפורסמים וסלבס היו כאן משחר ההיסטוריה - חלקם נוצצים יותר וחלקם קצת פחות. וכן, יש כאלו ששמם לא יאמר לרובכם כלום. אז מדי שבוע תקבלו ד"ש מהעבר עם שלל תמונות פפראצי שצולמו כשעוד היו משתמשים בפילם, למשל במקרה של סיגל שחמון. וואלה! סלבס נוסטלגיה

סיגל שחמון. סמי טהרני,
נוח לך? סיגל שחמון/סמי טהרני

מכירים את הביקור הקבוע אצל ההורים, זה שתמיד נגמר בפשפוש במגירות, שליפת אלבומי תמונות והתרפקות על העבר - נוסטלגיה, קוראים לזה - אז בתור מלכת הרכילות הבלתי מעורערת של ישראל, וואלה! סלבס פישפשה בכמה ארכיונים אן יותר נכון באחד ספציפי - זה של הצלם ואיש יחסי הציבור סמי טהרני, ולא תאמינו מה היא מצאה שם.

סיגל שחמון. סמי טהרני,
איזה פאן/סמי טהרני

מדי שבוע, תיכנסו למנהרת הזמן ותקבלו ד"ש מהעבר עם שלל תמונות של כוכבים שחלקם יראו לכם מוכרים, שמם של כמהמהם ישמעו לכם חוכרים וכאלה שאפילו לא תזהו כמי שהיו בין הכוכבים הגדולים של תעשיית הבידור המקומית, ממש לפני כמה שנים. אה כן, ויש לא מעט תמונות מצחיקות ואפילו קצת מביכות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סיגל שחמון. סמי טהרני,
יש הנחה?/סמי טהרני

הרבה לפני שתכניות הריאליטי הגיעו לישראל, שלטו על מסך הטלוויזיה השעשועונים - כשהבולט בהם היה "גלגל המזל" בהנחיית ארז טל. בשיאה של התכנית, ערך טל תחרות על מנת לבחור את נערת הגלגל, כך שבין המתמודדות היו רות גונזלס שניצחה את סיגל שחמון. אבל המתמודדת שהגיעה למקום השני לא נעלמה מהמסך והמשיכה לככב עד היום. בתקופת הזוהר שלה, הגיעה שחמון עד לאשדוד על מנת לבחור מיטה חדשה לביתה. אחרי התלבטות ארוכה, החליטה המגישה הלוהטת ללכת דווקא על מיטת מים מפנקת בעלות של 12 אלף שקלים. ברור שהיא קיבלה הנחה.

וואלה! סלבס קנתה פעם מיטת מים אבל היא התפוצצה ברגע שהיא נשכבה עליה.

סיגל שחמון. סמי טהרני,
לוהטת. סיגל שחמון/סמי טהרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully