וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שבו רעדה האדמה בתעשיית הבידור

24.7.2020 / 1:02

בזמן שאיציק זוהר כרע ברך במהלך צילומים לתכנית ריאליטי והציע נישואים לבית הזוג, קים קרדשיאן וקניה ווסט התנגחו האחד בשנייה ברשתות החברתיות והכריזו על אסון עולמי - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

קים קרדשיאן וקניה ווסט לפני חתונתם/ספלאש

את הרשימה נפתח עם חדשות הקורונה, זאת לאחר שלירן דנינו נחשד כי הפר את תנאי הבידוד שלו. הזמר המפורסם נכנס לבידוד ועל פי הרישומים של משרד הבריאות הוא היה אמור לשהות בבית אימו בפתח תקווה אך כשחיפשו אותו הוא לא נמצא באיזור, כך שכשהמשטרה התערבה - הם מצאו אותו בביתה של בת הזוג שלו, טיילור מלכוב, שעל הזוגיות שלהם קראתם לראשונה בוואלה! סלבס. דנינו הסביר לשוטרים שנפלה טעות וכי הוא העביר את כל הבידוד בביתה של החברה שגם שהתה בבידוד.

טיילור מלכוב, לירן דנינו. ניר פקין
נמצאה האבידה. לירן וטיילור/ניר פקין

קדימה למקום הרביעי, הפעם חדשות טובות מעבר לים כי הזמרת דמי לובאטו, שרק לאחרונה ביקרה בישראל וככל הנראה השתטחה על קברי צדיקים בתפילה למציאת שידוך, אחרת איך תסבירו את העובדה שאחרי ארבעה חודשים של זוגיות - היא כבר קיבלה הצעת נישואים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דמי לובאטו. אינסטגרם, צילום מסך
איי דו. דמי והארוס/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי, שם עוד זוג שקרוב יצעד אל עבר החופה וישבע לאהוב אחד את השנייה לנצח - ככה זה שאיציק זוהר מחליט, במהלך צילומים לתכנית ריאליטי אליה הוא מצטלם עם בת הזוג - לכרוע ברך, לשלוף טבעת ולהציע נישואים לחברה האיטלקייה.

איציק זוהר. שוקה כהן
בקרוב מתחת לחופה. איציק ולאורה/שוקה כהן

אל המקום השני והמכובד מגיע זוג שעבר משבר או שנייים בחיים ועכשיו מתמודד עם תביעת ענק זאת לאחר שעובדת משק הבית של אסתי גינזבורג ועדי קייזמן - שבכלל עזבו את הארץ - תובעת אותם על סך של למעלה מ-200 אלף שקלים בגין אי תשלום זכויותיה הסוציאליות כמו פנסיה ודמי הבראה.

אסתי גינזבורג. אביב חופי,
הסתבכו? עדי ואסתי/אביב חופי

ובמקום הראשון, איך לא, האסון שכל העולם מדבר עליו או יותר נכון הגירושים שהיו כתובים על הפיד באינסטוש. אז נכון, למרות שמלכתחילה כולם פקפקו במערכת היחסים הזו, נראה שהזוגיות של קים קרדשיאן וקניה ווסט עניינה לא מעט אנשים בעולם וסיפקה לא מעט חומרים לכלי התקשורת אבל עכשיו נראה כי זה נגמר. כן, מאז הגירושים של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי תעשיית הבידור לא ידעה גירושים כאלו עצובים, שבטח ובטח יהיו גם הרבה יותר מכוערים מאלו של בראד ואנג'י.

וואלה! סלבס לא מתגרשת פעמיים מאותו בחור. חוץ מאבא שלה.

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
ניפגש בבית המשפט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully