וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן שהיה אמור לעבור טיפול גמילה - וברח לחו"ל

24.7.2020 / 1:03

כנראה שלא שמעתם שאחד האנשים המוכרים ביותר בעולם הכדורגל הישראלי, הסתבך בבעייה רצינית שממנה נדרש לעבור טיפול גמילה. אבל במקום לטפל בעצמו קרוב לבית, הכדורגלן עלה על טיסה מעבר לים. וואלה! סלבס נותנת צ'אנס

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

עוקבים קבועים אחרי וואלה! סלבס ומעלליה, יודעים שרבים הסיפורים שמגיעים למערכת של מלכת הרכילות הנושכת - שהיא פשוט לא יכולה לפרסם. צנעת הפרט, עניינים שבינו לבינה או בינו, סיפורים שיאירו את האנשים הכי מוכרים במדינה באור... שונה לחלוטין. למשל הכדורגלן המוביל הזה, שהסתבך עד מעל לראש, בעניין שבגללו הבין שעליו לעבור טיפול גמילה.

מה שקרה, הוא שהספורטאי המוערך הזה, כזה שרץ על המגרש, הזיע ובעט בכדור בכישרון רב, הבין שההתמכרות המסוכנת שלו (תחביב אסור שעולה המון, המון כסף) עלולה להרוס את חייו לחלוטין. עברה תקופה, עד שהשתכנע שעליו לעבור טיפול גמילה ואפילו הכין את עצמו כשנרשם לסשן שכזה באחד המקומות היוקרתיים בארץ.

עם זאת, מקורבים לו גילו שברגע האחרון, כנראה שהכדורגלן הרגיש שלא מתאים לו לעבור טיפול בארץ, כך שארז את עצמו ובהחלטה של רגע עף לחו"ל. האם שם עבר את הטיפול או שפשוט התנתק לתקופה מכל מה שהיה רע כאן ושב מחוזק? תשאלו אותו, מאז הוא חזר ומסתובב בינכם.

ילד כדורגל. ShutterStock
ילד כדורגל/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully