וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחיץ: לירן דנינו אותר על ידי המשטרה בחשד שהפר בידוד

וואלה! סלבס ולירן לוי

22.7.2020 / 11:48

הזמר שנדבק בנגיף הקורונה הצהיר שיעביר את תקופת הבידוד בבית אמו שבפתח תקווה, אבל כשמשרד הבריאות ניסה לאתר אותו - בכלל שהה עם בת הזוג טיילור מלכוב, בבית תל אביב. המשטרה נשלחה לאתר אותו בחשד שהפר את הבידוד. דנינו: "מדובר באי הבנה". וואלה! סלבס בריאות

טיילור מלכוב, לירן דנינו יחד (צילום: ניר פקין)/ניר פקין

זו כנראה תקופה מלחיצה לחיות בה, כאילו לא מספיקים החשש להידבק בנגיף הקורונה, האבטלה או גזרות חדשות - תארו לכם ששוטרים היו פשוט דופקים בדלת כדי לבדוק למה אתם שוהים במקום?

זה בדיוק מה שקרה ללירן דנינו השבוע, כשכוח משטרה ממוגן נשלח לבדוק מדוע הזמר שנדבק בקורונה והיה אמור לשהות במקום אחד על פי ההנחיות, כשלמעשה העביר את הבידוד המחייב במקום שונה לחלוטין - יחד עם בת הזוג שנדבקה אף היא (שעליה קראתם לראשונה בוואלה! סלבס), טיילור מלכוב? התשובה פשוטה.

רכלו על לירן דנינו וטיילור מלכוב באינסטגרם

לירן דנינו. עופר חן,
רק בריאות. לירן דנינו/עופר חן

דנינו בן ה-29, שנמצא חיובי לנגיף שמטריף את העולם בשבוע שעבר, כנראה הצהיר בפני משרד הבריאות שיעביר את הבידוד בבית אמו, שבפתח תקווה. עם זאת, לפני כיומיים משרד הבריאות לא הצליח לאתר אותו באזור, כך שהמשטרה הצליחה לעשות זאת - ומצאו שהוא שוהה יחד עם מלכוב, בתל אביב. רגע, אז הוא ברח מהבידוד?

עוד בוואלה!

שלב ההוכחות: טיילור מלכוב ולירן דנינו נתפסו יחד

לכתבה המלאה

ממש לא, כיוון שכאשר שוטרים ממוגנים נשלחו לכתובת שבדרום העיר, לירן סיפר להם שחל בלבול והוא בכלל מבצע את הבידוד בביתו שלו ולא בבית אמא, כך שהוא שומר על ההנחיות הנדרשות - לכן לא קיבל קנס, אזהרה או אפילו נזיפה מהשוטרים המפקחים, שלדברי הזמר פשוט איחלו לשניים כל טוב ובריאות.

מטעמו של דנינו נמסר: "הכתובת הרשומה ברשויות היא של ההורים של לירן ולכן הייתה אי הבנה. לירן וטיילור עושים את הבידוד יחד בביתו שבתל אביב מרגע יציאתם מהמלונית".


וואלה! סלבס מצדיעה לכוחות הביטחון.

טיילור מלכוב, לירן דנינו. ניר פקין
מתבודדים יחד. דנינו עם טיילור מלכוב/ניר פקין
טיילור מלכוב. GettyImages
זוג יונים? טיילור מלכוב/GettyImages
לירן דנינו. ניר פקין, שוקה כהן, ניר פקין
אי הבנה. לירן דנינו/ניר פקין, ניר פקין, שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully