וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מעיין אדם, הביציות והסכסוך המתוקשר

17.7.2020 / 0:03

בזמן שאליאב רחמים קיבל הצעה לחזור לבית הכי מפורסם במדינה, המעושרת, ג'ניפר סנוקל, קיבלה הצעה להשתתף בעונה ה-VIP של "הישרדות" - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

יונתן רושפלד בנתב"ג, אחרי שעזב את "גולסטאר" (צילום: ניר פקין)

את הרשימה פותח אחד השפים היותר מוכרים במדינה - יונתן רושפלד, שאחרי שאירח את כל המי ומי במסעדות שלו ושפט בתכנית ריאליטי וגם השתתף באחת כזו, עכשיו הוא יוצא למסע חדש בו הוא מציע את שירותיו הקולינריים באופן פרטי. או במילים אחרות: ארוחת שף פרטית בביתכם. המחיר? החל מ-500 שקלים לאדם.

יונתן רושפלד. אינסטגרם, צילום מסך
התרמיל. יונתן/צילום מסך, אינסטגרם

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא זוג שכבר לא יבשל ביחד - שני גולדשטיין ועומר גורדון. אז למרות שגורדון העלה בשבוע האחרון לאינסטגרם תמונות עם האקסית ורמז שהם חזרו, וואלה! סלבס בדקה וגילתה כי מישהו פרץ לאינסטגרם של כוכב הריאליטי והעלה את התמונה בשמו. מישהו שכנראה מאוד רוצה שהשניים יחזרו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שני גולדשטיין בסטורי של עומר גורדון. אינסטגרם, צילום מסך
חזרו או לא? שני ועומר/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת מישהי שכן עשתה קאמבק, לא לאקס אלא לארץ. כן, המעושרת, ג'ניפר סנוקל, החליטה לחזור לארץ ועכשיו וואלה! סלבס מגלה כי אחת הסיבות היא הצעה שקיבלה להשתתף ב"הישרדות VIP". עדיין לא ברור אם סנוקל תשתתף בעונה הבאה או לא אבל אין ספק שתשמעו אותה אומרת "אני תמותי" לא מעט פעמים.

ג'ניפר סנוקל. אביב חופי, ניר פקין
רק אל תמותי. ג'ניפר/ניר פקין, אביב חופי

אל המקום השני והמכובד מגיע עוד כוכב ריאליטי שמתכנן לעשות קאמבק - הפעם מדובר באליאב רחמים שכמעט וזכה במקום הראשון בעונה הראשונה של התכנית אך נאלץ לוותר על המיליון לטובת ישראל אוגלבו. כעת, כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס, רחמים קיבל הצעה להיכנס לעונה הבאה של אותו ריאליטי מצליח.

אליאב רחמים. אור גפן,
חוזר למסך? אליאב/אור גפן

ובמקום הראשון, איך לא, הפאוור קאפל של עולם הריאליטי - מעיין אדם ואסיף אלקיים - שנאלצו להתמודד השבוע עם ביקורת של מנחה ריאליטי אחר, רון שחר, שהעביר ביקורת על ההחלטה של אדם להקפיא את הביציות שלה ולחכות לבן זוגה שיהיה מוכן להביא ילדים לעולם. הביקורת של שחר כמובן זכתה לתגובה והכי נחמד וכיף שזה לעיני כל העולם.

וואלה! סלבס הקפיאה את המוח שלה, סתם כי היא לא משתמשת בו.

אסיף אלקיים, מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
חטפו ביקורת. מעיין ואסיף/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully