וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רושפלד יבוא לבשל בביתכם, כמה זה יעלה לכם?

14.7.2020 / 0:23

אחד השפים היותר מפורסמים במדינת ישראל פונה אל העוקבים שלו ברשתות החברתיות ומציע להם את שירותיו כשף פרטי לארוחות מיוחדות ואירועים - רוצים לדעת כמה זה יעלה לכם? מוזמנים לגלות. וואלה! סלבס המונה דופק

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

נראה שווירוס הקורונה לא פוסח על אף אחד - בין אם זה במישור הבריאותי והן הכלכלי. בזמן שלא מעט מפורסמים חשפו שהם חולים או נשאים של הנגיף, רובם יצאו למלחמה נגד הממשלה בשל הבעיה הכלכלית אליה נכנסו מאחר והתעשייה לא עובדת. זמרים, שחקנים, עובדי במה וגם לא מעט בעלי מסעדות, בתי קפה ומלונות. כעת נראה, שגם השף, יונתן רושפלד, מחפש דרכים מקוריות להרוויח כסף.

יונתן רושפלד. רפי דלויה
רוצים ארוחה פרטית? רושפלד/רפי דלויה

אחד השפים המוכרים בארץ, העלה לפני מספר ימים פוסט באינסטגרם בו הוא מציע את שירותיו כשף פרטי, "אז עכשיו שסגרו את הכול ורק הבית של כל אחד הוא "מבצרו" אני מקים יחד עם עצמי את "התרמיל הקולינארי", שם בתוכו כישרון גלם, תשוקה ומגיע למי שאוכל נפלא יהיה חשוב לו", כתב רושפלד והוסיף, "כמובן יגיע בתרמיל גם מכתב תודה בעל פה לכל אחד שחשוב לו עדיין לשמר את ההרס הקולינרי שקורה פה" ומזמין בסיום לשלוח לו הודעה פרטית במידה ואתם מעוניינים בשירותיו הקולינריים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יונתן רושפלד. אלוני מור,
מבשל לכולם/אלוני מור

אז כמה יעלה לכם כל הטוב הזה? וואלה! סלבס ביררה וגילתה שארוחה של 15 איש בבית במרכז הארץ - תעלה החל מ-500 שקלים לכל סועד, כך שמדובר בעסק לא זול. מצד שני, גם ללכת למסעדת שף לא בדיוק יהיה זול.

וואלה! סלבס יכולה לקנות לפחות 10 מנות שווארמה בלאפה בסכום הזה.

יונתן רושפלד בנתב"ג. ניר פקין
זה יקר לך?/ניר פקין
יונתן רושפלד. אינסטגרם, צילום מסך
פונה לעוקבים/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully