וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "האח הגדול" מתכנן לחזור לבית המפורסם?

13.7.2020 / 0:01

רגע אחרי שהחלו הליהוקים לעונה החדשה של תכנית הריאליטי המפורסמת, נראה שבזכיינית רשת 13 מכוונים לעונה שתורכב בעיקר מכוכבי התכנית בעבר פלוס כמה דיירים שאתם עדיין לא מכירים - אז איזה דייר קיבל הצעה לחזור לבית האח? וואלה! סלבס רואה הכל

רשת 13

אם גם אתם עדיין לא נרגעתם מהזכייה של תקוה גדעון בעונה האחרונה של "האח הגדול" ועדיין מנסים לעכל את העובדה שהיא וליאור דואק כבר לא ביחד, כדאי שתסדירו את הנשימה כי בקרוב מאוד תצא לדרך עוד עונה של הריאליטי המפורסם שתגרור אתכם להרבה שיחות ברזייה, בעיקר כי את חלק מהדיירים אתם כבר מכירים.

האח הגדול תקוה גדעון. מיכה לובטון,
מי יכנס הפעם? גיא, תקוה ולירון/מיכה לובטון

לוואלה! סלבס נודע כי בימים אלו עובדים בזכיינית רשת 13 על עונה נוספת של הריאליטי שגורר לא מעט חילוקי דעות, אלא שהפעם, כך נראה - העונה תהיה מורכבת מדיירים חדשים שתכירו לצד דיירים שכולכם כבר מכירים. כן, בהפקה של התכנית פונים בימים האחרונים ללא מעט דיירים מהעבר על מנת שיארזו שוב מזוודה ויחזרו לבית המפורסם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
לירון ויצמן מנחה את האח הגדול. מיכה לובטון,
מחכים לזוכה החדש/מיכה לובטון

עוד נודע לגברת הראשונה של עולם הרכילות כי אחד השמות שקיבל לאחרונה פנייה הוא לא אחר מאשר החייל הלוחם, אליאב רחמים, שכמעט וצעד אחרון בעונה הראשונה של התכנית לאחר המעבר לרשת - אלא שלבסוף הפסיד את הכבוד לישראל אוגלבו שזכה במקום הראשון והשאיר את אוזן במקום השני והמכובד. מקורבים לרחמים ידעו לספר כי בימים אלו הוא שוקל את ההצעה בחיוב.

וואלה! סלבס שקלה להיכנס לאח הגדול, אבל היא לא הצליחה להיכנס בדלת.

אליאב רחמים. ניר פקין
התגעגעתם? אליאב/ניר פקין
אליאב רחמים. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
יכנס לבית?/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully