וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר נודלמן מפנקת את עצמה במתנה יוקרתית

12.7.2020 / 12:02

כוכבת "המירוץ למיליון" כנראה הייתה צריכה להתגבר על הפרידה מליאור דואק, אז היא החליטה לפנק את עצמה במתנה סופר יוקרתית. כמובן שעומר נודלמן קיבלה הנחת סלב. וואלה! סלבס מתניעה

עומר נודלמן קונה רכב חדש (צילום: אור גפן)

להתגבר על פרידה זו משימה לא פשוטה, בטח ובטח שהזוגיות שלך סוקרה בכל כלי תקשורת אפשרי, שלא לדבר על הפרידה שזכתה לכותרות בכל מקום. זו אולי הסיבה שעומר נודלמן החליטה שגם מתנת הניחומים העצמים שלה תהיה יוצאת מן הרגיל, כך שבזמן שיש בנות שמתנחמות בגלידה או סיבוב שופינג - כוכבת "המירוץ למיליון" הלכה על משהו הרבה יותר גדול והרבה יותר יקר.

עומר נודלמן. ניר פקין
מתגברת על הפרידה. עומר נודלמן/ניר פקין

נודלמן, שרק לאחרונה דווח כי נפרדה מכוכב "האח הגדול", ליאור דואק, שדקה לפני יצא עם הזוכה של אותה עונה, תקוה גדעון, החליטה להעניק לעצמה מתנה שווה במיוחד, אז היא נכנסה לסוכנות הרכבים של "פיאט" ויצאה משם עם דגם חדש של פיאט 500. אה כן, לד צבע "מילקשייק", היא לא שכחה להוסיף גג נפתח, סתם בשביל שהשיער הבלונדיני שלה יתבדר ברוח כשהיא נוסעת בכבישי הארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עומר נודלמן. אור גפן,
מפנקת את עצמה/אור גפן

אם תהיתם כמה המתנה הצנועה הזו עלתה לכוכבת הלוהטת, אז וואלה! סלבס ערכה בירור וגילתה כי דגם כמו שעומר לקחה עם כל התוספות המיוחדות יעלה לאדם הפשוט סכום של 99,000 שקלים. אה, אל דאגה, ברור שהדוגמנית ההורסת קיבלה הנחת סלב.


וואלה! סלבס מקבלת הנחות רק על המשחה נגד אקנה שהיא קונה. וזה רק בגלל שהיא שוכבת עם הרוקח

עומר נודלמן. אור גפן,
קיבלה הנחת סלב. עומר נודלמן/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully