וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רטרו פלאש: כשעופרה חזה ומרגול הרימו את המדינה

צילום: סמי טהרני

12.7.2020 / 0:01

כוכבים, מפורסמים וסלבס היו כאן משחר ההיסטוריה - חלקם נוצצים יותר וחלקם קצת פחות. וכן, יש כאלו ששמם לא יאמר לרובכם כלום. אז מדי שבוע תקבלו ד"ש מהעבר עם שלל תמונות פפראצי שצולמו כשעוד היו משתמשים בפילם. וואלה! סלבס נוסטלגיה

רקאנה

מכירים את הביקור הקבוע אצל ההורים, זה שתמיד נגמר בפשפוש במגירות, שליפת אלבומי תמונות והתרפקות על העבר - נוסטלגיה, קוראים לזה - אז בתור מלכת הרכילות הבלתי מעורערת של ישראל, וואלה! סלבס פישפשה בכמה ארכיונים אן יותר נכון באחד ספציפי - זה של הצלם ואיש יחסי הציבור סמי טהרני, ולא תאמינו מה היא מצאה שם.

עופרה חזה. סמי טהרני,
גירל פאוור. עופרה ומרגול/סמי טהרני

מדי שבוע, תיכנסו למנהרת הזמן ותקבלו ד"ש מהעבר עם שלל תמונות של כוכבים שחלקם יראו לכם מוכרים, שמם של כמהמהם ישמעו לכם חוכרים וכאלה שאפילו לא תזהו כמי שהיו בין הכוכבים הגדולים של תעשיית הבידור המקומית, ממש לפני כמה שנים. אה כן, ויש לא מעט תמונות מצחיקות ואפילו קצת מביכות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
עופרה חזה. סמי טהרני,
בימים שלא היה סלפי. עופרה ומעריצה/סמי טהרני

הרבה לפני נינט טייב ונועה קירל, לעם ישראל הייתה את המלכה עופרה חזה - הזמרת הישראלית שפרצה משכונת התקווה והפכה לזמרת בינלאומית בזכות השירים המיוחדים שלה והמראה האתני. בשנת 95', כשהיא בשיא ההצלחה שלה, הגיעה חזה להתראיין אצל חברתה הטובה, מרגלית צנעני, בתכנית הרדיו שלה ב91FM.

המעריצים ששמעו על הגעתה של המלכה, גדשו את תחנת הרדיו שהייתה בקניון הזהב, וחזה לא ויתרה והצטלמה עם כל מי שביקש ממנה. לאחר שסיימה את הריאיון וסבב הצילומים - נכנסו צמד הזמרות התימניות לחדר פרטי וערכו שם שיחת נפש שארכה כשעה.

וואלה! סלבס עדיין שומרת את הפוסטר של עופרה ממוסגר מעל המיטה.

עופרה חזה. סמי טהרני,
נחמדה לכולם/סמי טהרני
עופרה חזה. סמי טהרני,
מרימות את המדינה. מרגול ועופרה/סמי טהרני
  • עוד באותו נושא:
  • עופרה חזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully