וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסניה טרנטול נגד ג'וזי זירה: "קח את עצמך בידיים"

9.7.2020 / 13:31

כולם ראו את הסרטונים של ג'וזי זירה ושקד קוממי חוגגים במלון "הבידוד" בירושלים, אבל רק לקסניה טרנטול היה את האומץ לצאת נגד חבריה לתעשייה ולצאת נגדם באינסטגרם, "קחו את עצמכם בידיים". וואלה! סלבס קריזה

צילום מסך

נראה שווירוס הקורונה עושה לא מעט בלגן - אם לא במצב הבריאותי אז במצב הכלכלי ואם לא די בכך, עכשיו הוא גורם לקולגות בתעשייה לצאת האחת נגד השני, ממש כמו שקרה הבוקר לקסניה טרנטול שהתעוררה ודפדפה באינסטגרם עד שסרטון אחד תפס את עיניה, בו שקד קוממי, שנמצא אף הוא במלון, מסביר לחברים שהגיעו לחגוג בחדר שלו שהם יכולים לרקוד וליהנות אבל רק לשמור על הניקיון ולא לזרוק בדלי סיגריות כי "אל תשכחו שבסוף הלילה אני ישן פה" ונתן להם אוקיי להמשיך לחגוג.

קסניה טרנטול. ניר פקין
עלה לה! קסניה/ניר פקין

הסרטון, שכנראה מאוד הכעיס את הכוכבת הלוהטת, גרם לה להעלות מספר סרטונים באינסטגרם בו היא יוצאת נגד קוממי וחברו ג'וזי זירה שנמצאים במלון ומעלים סרטונים ללא הפסקה בו הם חוגגים. "יש לי שאלה אליכם, באמת - אתם באמת חושבים שיש במה להתגאות? אתם באמת חושבים שזה בסדר להעלות סרטונים שלכם שאתם נותנים הרצאה של לא ללכלך ולא לאפר במלון כי אתם רוצים לישון במלון בנחת ובשלווה?".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'וזי סירה. אילוסטרציה, צילום מסך
באמצע החגיגות. ג'וזי/צילום מסך, אילוסטרציה

טרנטול לא עצרה והמשיכה, "יש ילדים שלא הולכים לקייטנות כי ההורים שלהם מנסים להסביר להם מה זה מחלת הקורונה וכמה היא מסוכנת, והילדים לא מבינים את זה ואז הילדים האלה רואים אתכם חוגגים. חוגגים את הקורונה את זה שיצאתם לקורונה, באמא שלכם? אני בדרך כלל לא מתעצבנת ולא עושה את הדברים האלה אבל באמת זה הגיע עד לפה קחו את עצמכם בידיים ותפסיקו!".

זירה לא נשאר חייב והעלה גם הוא סטורקי לאינסטגרם בו כתב: "לכל האנשים שלא נמצאים במלון קורונה וחושבים שמה שאנחנו עושים הוא לא בסדר... קיבלנו אישור מהמלון לשים מוזיקה במרפסת על מנת לצאת מהתסכול של הבידוד ולפרק קצת אנרגיות", כתב זירה והמשיך, "אז לכל הממורמרים שלא דיברו עליהם הרבה זמן ורוצים לעשות רעש כי מגרד להם תדעו שהכל פה הולך לפי ההנחיות ואין יותר מרגש מלרקוד עם אנשים מבוגרים ולשמח אותם".

וואלה! סלבס לוקחת את עצמה בידיים כבר שנים, זה לא ממש עוזר.

שקד קוממי. אינסטגרם, צילום מסך
קוממי מבקש לשמור על השקט/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully