וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הפרידה של עומר אדם שוברת את הלב

10.7.2020 / 1:01

בזמן שעומר אדן והחברה החליטו לשים קץ ליחסים ביניהם, אסף גורן ובת הזוג שלו החליטו לחזק את היחסים ועלו שלב - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עומר אדם בפארק הירקון, יולי 2019/צילום באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

את הרשימה נפתח עם ברכות לזמר הגאה, עברי לידר, שאחרי מחשבה רבה החליט שהוא לוקח מצלמה ביתית ומתעד את חייו במשך מספר שבועות. אל תדאגו, הוא לא עושה את זה סתם בשביל הפאן כי אם במסגרת תכנית דוקו-ריאליטי בה הוא יתעד את כל תהליך הגדילה של בנו הבכור.

עברי לידר. ניר פקין
הצצה לחייו. עברי/ניר פקין

אל המקום הרביעי, מגיע עוד ליהוק לריאליטי - הפעם של אילנית לוי, ובמקום דוקו-ריאליטי היא תשתתף ביחד עם אח שלה בריאליטי הבישול "MKR המטבח המנצח VIP". לוי, אחת שמבינה בבישול ואח שלה, שגם נולד בין הסירים והמחבתות החליטו להשתתף ביחד בריאליטי האהוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אילנית לוי. ניר פקין
בקרוב גם תבשל לכם. אילנית/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, עדיין בסבב הליהוקים, כך שאם הקורונה לא תעצור שוב את תעשיית הבידור - בקרוב תוכלו לראות את מייקל הרפז המוכר לכם כצלע מחמישיית "היי פייב" המפורסמת, מככב בסדרת הנוער "אמא מטפלת" בכיכובו של יובל סמו.

מייקל הרפז. ניר פקין
בקרוב על המסך. מייקל/ניר פקין

אל המקום השני, מגיעה פרידה מקצועית אבל גם קצת אישית כי אחרי שכיכב בשנה האחרונה כפרזנטור של רשת "אורבניקה" - השייכת גם לאחותו בר רפאלי - השחקן והדוגמן, און רפאלי, וחברת האופנה החליטו להיפרד כידידים ולהמשיך כל אחד לדרכו.

בר רפאלי, און רפאלי. רפי דלויה
ניפרד כאחים. און ובר/רפי דלויה

ובמקום הראשון, איך לא, הפרידה שהסעירה את כולם, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! סלבס - עומר אדם והחברה, שיראל טולדנו, החליטו שעם כל האהבה, החברות והשכנות הטובה, הם מעדיפים להיפרד כידידים ולהמשיך בדרכם. אז נכון, הזוגיות של השניים ידעה עליות וירידות אבל הפעם, כך אומרים חברים, זה סופי.

וואלה! סלבס נפרדת מהחבר שלה כל 15 לחודש אחרי שהיא גומרת לו את כל המסגרת באשראי

עומר אדם. אינסטגרם, צילום מסך
כואב הלב. שיראל ועומר/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully