וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת דסטניז צ'יילד מגלה: "איבדתי את כל כספי, כמעט פשטתי רגל"

5.7.2020 / 12:42

מי שהייתה שליש מלהקת הבנות הסופר מצליחה, הזמרת קלי רולנד, סיפרה לאחרונה שהגיעה לשלב בחייה שאיבדה כמעט את כל ההון שצברה בגלל סגנון החיים הבזבזני שלה, עד שכמעט נזרקה לרחוב. מה בת הדודה ביונסה הייתה אומרת? וואלה! סלבס פיננסים

ג'יי זי מפתיע את ביונסה בחגיגת יום הולדת מוקדמת (אינסטגרם)

איך נפלו גיבורות? כוכבת להקת דסטניז צ'יילד, שאתם זוכרים בתור "הלהקה עם ביונסה לפני שביונסה הפכה לבונסה סולו" - קלי רולנד - חשפה שהגיעה למצב שבו כמעט חיה כאדם עני לחלוטין, בגלל הרגלי הקניות והבזבוזים שלא הצליחה לעצור. בשיחה מתועדת שלה עם כומר סיפרה לאחרונה שהיתה ממש "מעושרת-ענייה". דמעות.


רכלו על הנפילה של קלי רולנד באינסטגרם

Destiny's Child. mBox
בימים הטובים של דסטניז צ'יילד. קלי רולנד/mBox
קלי רולנד בטקס פרסי הגראמי 2012. Larry Busacca, GettyImages
כבר לא על קו העוני. קלי/GettyImages, Larry Busacca

למרות שתפקדה במשך שנים כשליש של אחת מלהקות הבנות הכי מצליחות ומרוויחות בהיסטוריה - רולנד בת ה-39 גילתה בשיחת יוטיוב עם איש הדת הצמוד שלה, הכומר ארווין מקמנוס, על ההוצאות הבלתי אחראיות שעשתה בשנים האחרונות. "כמעט איבדתי הכל, את כל כספי", הודתה בת הדודה הקרובה של ביונסה נואלס, "בגלל הניסיונות שלי להתאים את סגנון החיים, הבגדים היקרים, המכוניות והבית מנקרי העיניים לאלה של הסביבה שלי... הייתי 'עשירה-ענייה', אני לא אשכח אף פעם את התקופה הזאת". או בקצרה, בילז, בילז, בילז.

עוד בוואלה!

אביה של ביונסה חושף: "אני חולה בסרטן השד"

לכתבה המלאה

לדבריה של השורדת, רק בשלב שבו כמעט חיה ללא כלום, סיפרה לחברה הטובה שלה (אפשר לנחש שמודבר בבת הדודה המולטי-מיליונרית?) על המצב, תוך כדי שהיא מתביישת שהגיעה למצב שבו היא כמעט פושטת רגל.

בעוד שלא ברור מה החברה אמרה, רולנד סיפרה שהמליצו לה לתרום מכספה המועט לכנסייה, מה שלא יכלה להרשות לעצמה ועשתה בכל זאת. כך שהיא מאמינה שאותה תרומה שינתה את המצב וכעת היא חיה בנוחות כלכלית, יחסית. מה שעושה לך טוב, כפרה.


וואלה! סלבס מוציאה כסף על אוכל. אוכל, אוכל ועוד אוכל. רק אוכל. כל היום אוכל. אוכל.

דסטניז צ'יילד. GettyImages
מה ביונסה תגיד? עם מישל וקלי רולנד על הבמה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully