וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאוור קאפל החדש שיעשה לכם טוב על הלב

3.7.2020 / 1:05

בזמן שעדן חסון, עדן בן זקן ועדן פינס נכנסו לבידוד, גל גדות בדיוק יצאה ממנו הישר לצילומי פרסומת עם דרישה אחת מיוחדת - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

טיילור מלכוב, לירן דנינו יחד (צילום: ניר פקין)/ניר פקין

את הרשימה נפתח עם הידיעות שפותחות כל מהדורת חדשות - מתקפת הקורונה על תעשיית הבידור. אם לא די בגפן ברקאי, עדן חסון, עדן בן זקן וטיטי איינאו שנכנסו לבידוד, הרי שגם שי מיקה יפרח, קסניה טרנטול, טום אביב, עומר אדם וליאור סושרד נכנסו גם הם לבידוד.

אילוסטרציה עדן פינס חוגגת יום הולדת. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה!
מחגיגה לבידוד. גפן, עדן, עדן ועדן/מערכת וואלה!, שלומי צ'יקונה

ומבשורה לא נעימה אחת לאחרת, קצת יותר קשה וכואבת כי השבוע הודיעה מלכת היופי במיל' ואחת ממלכות היופי הכי זכורות - מירית גרינברג כי היא חולה בסרטן השד. גרינברג עשתה זאת בפוסט מרגש וכתבה "מחר מתחילה מלחמה".

מירית גרינברג. יח"צ, רפי דלויה
החלמה מהירה! מירית/רפי דלויה, יח"צ

הגענו כבר למקום השלישי ובמעבר חד אבל עדיין בגזרת הקורונה ומלכות היופי, כי גם מלכת היופי הכי מוצלחת של כל הזמנים, הלא היא גל גדות, חזרה לארץ רק בשביל להיכנס לשבועיים של בידוד ולהפר את החוקים. אבל אל דאגה, ברגע שיצאה מהבידוד - היא חזרה הישר אל סט הצילומים, לא לפני שצוות המנהלים שלה דרש שכל מי שנמצא על הסט חייב להביא פתק מהרופא כי הוא לא חולה בקורונה.

גל גדות. ספלאש
לא לוקחת סיכונים/ספלאש

אל המקום השני והמכובד מישהי שהייתה עד לא מזמן שכנה של גל בלוס אנג'לס, מורן אטיאס כמובן - שעזבה הכל וחזרה לארץ בשם האהבה לטום אביב שלבסוף לא ממש התממשה, אבל אל דאגה כי אותה כוכבת לוהטת כבר מצאה לה אהבה ישנה חדשה עם השחקן יהודה נהרי, אותו הכירה בפסטיבל הסרטים הישראלי בלוס אנג'לס בנובמבר האחרון - אז ניהלו השניים רומן קצרצר וכעת, כשהיא שוב בארץ, השניים חידשו קשר.

מורן אטיאס. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
זוג ישן-חדש/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

ומזוג לוהט אחד לאחד לזוג חדש לוהט במיוחד - זאת כמובן אחרי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם כי טיילור מלכוב כבר ממש לא זוכרת איך קוראים לחצי השני שלה, ובימים אלו יוצאת עם לא אחר מאשר לירן דנינו. למקרה שהיה לכם ספק - הגברת הראשונה של עולם הרכילות גם הביאה לכם תמונות בלעדיות וראשונות של השניים ביחד.

וואלה! סלבס לא מאמינה בזוגיות אבל אוהבת להתאהב. בעיקר בפחמימות.

עוד בוואלה!

פרסום ראשון: מי החבר החדש של טיילור מלכוב?

לכתבה המלאה
טיילור מלכוב, לירן דנינו. ניר פקין
בן, מי?/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully