וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רטרו פלאש: כוכב 'שנות ה-80' מפנק את עצמו

צילום: סמי טהרני

28.6.2020 / 0:21

כוכבים, מפורסמים וסלבס היו כאן משחר ההיסטוריה - חלקם נוצצים יותר וחלקם קצת פחות. וכן, יש כאלו ששמם לא יאמר לרובכם כלום. אז מדי שבוע תקבלו ד"ש מהעבר עם שלל תמונות פפראצי שצולמו כשעוד היו משתמשים בפילם. וואלה! סלבס נוסטלגיה

אריק משעלי. סמי טהרני,
בודק מערכות. אריק/סמי טהרני

מכירים את הביקור הקבוע אצל ההורים, זה שתמיד נגמר בפשפוש במגירות, שליפת אלבומי תמונות והתרפקות על העבר - נוסטלגיה, קוראים לזה - אז בתור מלכת הרכילות הבלתי מעורערת של ישראל, וואלה! סלבס פישפשה בכמה ארכיונים אן יותר נכון באחד ספציפי - זה של הצלם ואיש יחסי הציבור סמי טהרני, ולא תאמינו מה היא מצאה שם.

אריק משעלי. סמי טהרני,
יש הנחה?/סמי טהרני

מדי שבוע, תיכנסו למנהרת הזמן ותקבלו ד"ש מהעבר עם שלל תמונות של כוכבים שחלקם יראו לכם מוכרים, שמם של כמהמהם ישמעו לכם חוכרים וכאלה שאפילו לא תזהו כמי שהיו בין הכוכבים הגדולים של תעשיית הבידור המקומית, ממש לפני כמה שנים. אה כן, ויש לא מעט תמונות מצחיקות ואפילו קצת מביכות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אריק משעלי. סמי טהרני,
איזה ווליום אחי/סמי טהרני

נראה שאין אחד שלא מכיר את אריק משעלי, או יותר נכון את מרסל - אחת הדמויות היותר מצחיקות מסדרת הדרמה הפופולרי, שתרד בקרוב מהמסך. אז הרבה לפני שהוא היה מרסל, היה משעלי כוכב נוער כששיחק בסדרה "החבר'ה הטובים" ולאחר מכן כבש את הצופים המבוגרים יותר בסדרת הפשע "זינזאנה". באותן שנים, כשהוא בשיא הקריירה שלו - הגיע השחקן המפורסם לרכוש מערכת סאונד לרכב שלו. ברור שקיבל הנחה.

וואלה! סלבס רכשה מיני בר לרכב שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully