וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא של בר רפאלי עושה התקף לב לכולם

26.6.2020 / 1:01

בזמן שאביבית בר זוהר לוהקה לאחת הדרמות המדוברות ביותר על המסך הקטן, סטטיק ובן אל יתיישבו שוב על כס השופטים במטרה לגלות מי הקול ששר מאחורי המסיכה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה סלבס רושמת

ניר פקין

את הרשימה נפתח עם עבר די מפתיע זה של השחקן הצעיר, עומר חזן, שכבר בגיל 22 החליט שהוא צריך לעשות מה שמתבקש מכל כוכב מצליח - לעבור לעיר הגדולה, תל אביב, וזאת במטרה שיהיה לו קל יותר להגיע לצילומים המתקיימים בעיר במקום לנסוע מדי יום מאשדוד, עיר הולדתו, ובחזרה.

עומר חזן. ניר פקין
מובינג. עומר/ניר פקין

קדימה למקום הרביעי, עדיין בענייני מעברים, אלא שהפעם מדובר במהפך הפוך - מהעיר הגדולה הישר אל המושב. אז תגידו ביוש לשחקן עוז זהבי וארוסתו, הגר דנון, שהחליטו לעזוב את הרעש וההמולה שמציעה העיר ללא הפסקה ולעבור ליישוב בשרון הפסטורלי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עוז זהבי ובת הזוג, הגר דנון. רפי דלויה
עוזבים את העיר הגדולה. עוז והגר/רפי דלויה

הגענו כבר למקום השלישי, שוב בעניינים מעברים, ולא, לא של דירה כי אם מעבר מקצועי - בכל זאת, האם אתם האמנתם שאביבית בר זוהר, מי שבדרך כלל מככבת בתכניות ריאליטי, תלוהק לסדרת הדרמה "מלכות" לצד הזמרת ריטה ודאנה איבגי? לוואלה! סלבס נודע כי הבר זוהר לוהקה לתפקיד של רבנית בסדרה המצליחה.

אביבית בר זוהר. אור גפן,
הרבנית בר זוהר/אור גפן

אל המקום השני והמכובד מגיע עוד ליהוק, הפעם דווקא כן של ריאליטי, אז תגידו שלום לצמד השופטים - סטטיק ובן אל - שבקרוב ייקחו חלק בריאליטי "זמר במסיכה", במסגרתה עומד מולם זמר מפורסם ששר בקולי קולות והם אמורים לזהות אותו אבל מבלי לראות את פניו אחר והוא עוטה מסיכה על פניו.

סטטיק ובן אל תבורי. אמיר מאירי,
מזהים את הקול? סטטיק ובן אל/אמיר מאירי

ובמקום הראשון, איך לא, האישה שהעמידה מדינה שלמה על הרגליים וגרמה לאין ספור לחשושים וספקולציות, אז אל דאגה - ציפי רפאלי, שעתידה להיכנס בקרוב מאחורי סורג ובורח, אמנם חוותה אירוע לבבי, אבל למזלה ולשמחת כולם לא היה מדובר באירוע חריג במיוחד והיא חשה בטוב.

וואלה! סלבס חוותה אירוע לבבי לאחר שגילתה שסגרו את הגלידריה המקומית.

ציפי רפאלי, בר רפאלי. ניר פקין
רק בריאות. ציפי ובר/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully