וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאנה גרנדה יוצאת לסיבוב עם הכלב. ברור שעם מסיכה

25.6.2020 / 9:47

נסיכת הפופ לא לוקחת סיכונים מיותרים, כך שגם כשהיא יוצאת לסיבוב שכונתי עם הכלב והחבר הטוב שלה - היא מקפידה לשים מסיכה על הפנים, וכמובן לעשות שלום לצלמי הפפראצי. וואלה! סלבס שומרת על החוקים

אריאנה גרנדה. ספלאש
לטיול יצאנו/ספלאש

בזמן שממשלת ישראל ומשרד הבריאות שוקלים להחמיר שוב את ההגבלות והקנסות על חיבת מסיכת קורונה על מנת לא להגביר את אחוזי ההדבקה, נראה שיש לישראלים ממי לקחת דוגמא איך לעשות את זה בסטייל. כן, גם כשיוצאים לסיבוב בשכונה בשביל לטייל עם הכלב - הנה תראו את אריאנה גרנדה שלא לוקחת סיכונים ושומרת על חוקים ובעיקר על הבריאות שלה.

אריאנה גרנדה. ספלאש
מסיכה גם שמנו/ספלאש

נסיכת הפופ הבלתי מעורערת כנראה לא יכלה להישאר יותר בין קירות ביתה, מפואר ככל שיהיה - אז היא החליטה לצאת לנשום קצת אוויר ועל הדרך גם לתת לכלב שלה קצת ספייס (לא שחסר לו מקום בגינה המפוארת באחוזה שבביתה). גרנדה, אחת שיודעת שכל העיניים נשואות אליה וצלמי הפפראצי אורבים לה בכל פינה, לא לקחה סיכונים ויצאה לטיול כשהיא עוטה מסיכה שחורה ואופנתית על פניה על מנת לשמש דוגמא וגם, כמובן, לשמור על הבריאות שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אריאנה גרנדה. ספלאש
וגם שלום עשינו/ספלאש

על מנת שלא יהיה לה משעמם בטיול, צירפה הזמרת המוכשרת גם את אחד מחבריה הטובים שישמש לב חברה בזמן הטיול והקפידה לעשות שלום ולחייך לצלמי הפפראצי שהתלהבו לראות אותה. במהלך הטיול, התיישבה אריאנה על אחד ההרים של הוליווד וענתה למאות הסמסים שהיא מקבלת מדי יום. תודו שהיא פשוט מושלמת.

וואלה! סלבס יוצאת עם מסיכה מהבית רק בשביל לא להפחיד את העוברים והשבים.

אריאנה גרנדה. ספלאש
העיקר שלסמסים ענינו/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully