וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליידי קמצנית? גאגא קנתה לאביה מתנה הזויה ליום האב

23.6.2020 / 12:01

יש כאלה שמעריכים את ליידי גאגא בגלל המוזיקה שלה, אחרים עוקבים אחריה בגלל האופנה או כישורי המשחק - אבל כולם מבינים שמדובר במיליונרית... שהסכימה לבזבז רק כמה דולרים בודדים על מתנה מיוחדת לאבא שלה. וואלה! סלבס מר-מתוק

ליידי גאגא במסעדה של אסף גרניט בפריז

נכון שבישראל הרעיון קצת פחות תפס, אבל ברחבי העולם נהנים לציין את "יום האב" - בשמחה ובששון לפחות כמו שחוגגים את יום האם. תשאלו את ליידי גאגא, שבכל חודש יוני מוקירה, מהללת, מפארת ומשבחת למשך 24 שעות את הגבר שהביא אותה לעולם, פאפא גאגא, או כפי שהוא מציג את עצמו ג'ו ג'רמנוטה.

אבל ברכות, שירים או נשיקות וחיבוקים (שאסורים בימים אלה) הם משהו אחד - ומתנות הן משהו אחר לגמרי, כיוון שאביה של הזמרת המיליונרית חשף את המתנה שקיבל מבתו לכבוד היום המיוחד, שמציגה אותה באור קצת, איך לומר, חסכני?

רכלו על המתנה ההזויה של ליידי גאגא באינסטוש

ליידי גאגא עם אביה, ג'ו ג'רמנוטה. GettyImages
יום אב שמח, דדיייי. ליידי גאגא עם אביה, ג'ו ג'רמנוטה/GettyImages

את גאגא - או כפי שההורים שלה קראו לה סטפני ג'רמנוטה - אתם מכירים בתור פופסטאר ששורפת במות סביב הגלובוס, שחקנית לפרקים ויש שממש מחבבים את הסטייל האופנתי שלה, כך שאין פלא שעל פי ההערכות הגברת שווה כ-275 מיליון דולר (!). אבל את המתנות למשפחה, היא מתקצבת בעלות של כמה דולרים בודדים, כך שליום האב רכשה לאביה המסעדן קופסה של עוגיות אוריאו. אחת. רגילה. מהסופרמרקט. כזאת שעולה משהו כמו 4 דולר (!!). ברצינות, הוא סיפר על זה.

עוד בוואלה!

כפיים, ליידי גאגא לא מתייחסת לאנשים שמצלמים אותה בלי מכנסיים

לכתבה המלאה

"ממש שמחתי לקבל מהבת שלי סטפני, שאתם מכירם גם בתור ליידי גאגא, משלוח של קופסת עוגיות אוריאו למסעדה שלי", סיפר השבוע ג'ו במהלך ראיון שעסק בעסק ההסעדה בניו יורק בתקופת מגיפת הקורונה וההכנות לקראת פתיחה מחודשת של העסק. למרות שמדובר בפיתרון זול, זול מאוד כדי לחגוג עבור האיש שהביא אותה לעולם, אבא-גאגא נשמע די שמח מהמחווה וסיפר שהעוגיות "הפכו את היום שלי לנפלא". אם היא רק יכולה הייתה מפנקת בטעם מיוחד או משהו...


מתנה? הצחקתם את וואלה! סלבס שאוכלת קופסת עוגיות בתור נשנוש בין הקפה של אחר הצהריים לארוחת הערב.

ליידי גאגא עם אביה, ג'ו ג'רמנוטה. GettyImages
טוב, אולי ביום ההולדת היא ממש מפרגנת? גאגא ואבא/GettyImages
ליידי גאגא. GettyImages
על בגדים היא לא חוסכת!/GettyImages
עוגיות אוראו. Jaimie Duplass, ShutterStock
ברצינות? חבילת אוריאו?!/ShutterStock, Jaimie Duplass
ליידי גאגא עם אביה, ג'ו ג'רמנוטה. GettyImages
קשר הדוק. לידי גאגא עם אביה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully