וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ארץ נהדרת יגרום לסלבס לזייף בקול

23.6.2020 / 12:06

הוא אחד האנשים הכי מצחיקים על המסך שלכם, אבל בקרוב הוא יארח אנשים ברכב שלו ויגרום להם לשיר בקולי קולו. כן, אודי כגן יחליף את ניקי גולדשטיין בפורמט השירה המפורסם שכבש את המפורסמים בחו"ל. וואלה! סלבס שרה במקלחת

פרומו לעונה 17 של "ארץ נהדרת"/פרומו לעונה 17 של "ארץ נהדרת", באדיבות קשת

מי לא מכיר את תכנית הטלוויזיה המפורסמת של ג'יימס קורדן בה הוא מעלה זמרים בינלאומיים למכונית שלו ומתחיל לזמר איתם בקולי קולות את השירים האהובים שלהם. התכנית של קורדן הפכה לאחת התכניות היותר פופולריות בטלוויזיה האמריקאית כשלרכב עלו כל הזמרים והזמרות הכי גדולים כמו סלין דיון, ג'ניפר לופז, אדל וג'סטין ביבר.

קארפול קריוקי עם בריטני ספירס, ג'יימס קורדן. יוטיוב, צילום מסך
המקור. ג'יימס ובריטני/צילום מסך, יוטיוב

כזכור, גם בארץ הפיקו את אותו הפורמט ב"כאן 11" כשעל ההגה ישב ניקי גולדשטיין שגרם לחברים שלו מהתעשייה לשיר בקולי קולות באמצע הכביש המהיר, אבל עכשיו, כך נודע לוואלה! סלבס - חלו שינויים בהפקה ולמיתרי הקול של גולדשטיין יכנס אחד הכוכבים היותר מצחיקים בתעשיית הבידור, אודי כגן, המוכר לכם יותר כ"כמשיח" מהסיטקום המפורסם שמספר את סיפור חייו של זמר כושל ולאחר מכן משלל דמויותיו כמו דוד ביטן ושלמה ארצי כשהצטרף כחבר פאנל קבוע לתכנית הסאטירה "ארץ נהדרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אודי כגן. שוקה כהן
מי בא לשיר איתי? אודי/שוקה כהן

למי מכם שתהה מה הקשר בין כגן למוזיקה, אז אולי תופתעו לגלות שאת הקריירה שלו, הקומיקאי המוכשר בכלל התחיל ב-2004 כזמר, זאת לאחר שמפיק צרפתי שמע אותו במקרה שר דרך מרפסת ביתו והחליט להחתים אותו על חוזה במסגרתו הקליט אודי שני אלבומים בפריז ואף השתתף בכתיבת פסקול לסרט אימה צרפתי.

וואלה! סלבס מזייפת רק במיטה.

משיח עונה 2. מיכל אפרתי,
ימות המשיח/מיכל אפרתי
אודי כגן. ניר פקין
יגרום לכולם לזייף/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • אודי כגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully