וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפנק, לפנק: ליאונרדו דיקפריו ערך מסיבת יוקרה לחברה הצעירה

22.6.2020 / 10:40

היו שלא האמינו שהזוגיות של הכוכב המתבגר והדוגמנית הארגנטינאית קמילה מורונה תחזיק מעמד המון זמן - אבל בסוף השבוע שעבר, ליאונרדו דיקפריו הוכיח עד כמה הוא בקטע שלה, כשציין את יום הולדתה ביאכטת פאר, לצד כמה עשרות חברים. וואלה! סלבס ספינת האהבה

ליאונרדו דיקפריו אוסקר/באדיבות ©A.M.P.A.S.® /yes ו-STINGTV

ליאונרדו דיקפריו ניהל מערכת יחסים עם ג'יזל מעוררת הקנאה, הוא בילה במשך שנים עם בר ובחברת עוד כמה מודלז נוצצות, אבל מי האמין שהזוגיות הנוכחית של ההוליוודי בן ה-45 לצד קמילה מורונה, דוגמנית לא מוכרת במיוחד שצעירה ממנו ב-22 שנים (!), תחזיק מעמד כל כך הרבה זמן?

הנה, תראו, כשנתיים וחצי אחרי שנחשף שהשחקן והיפהפייה החדשה שלו יחד, הוא ערך לה בסוף השבוע האחרון מסיבת יום הולדת סופר-יוקרתית ולא כל כך אינטימית לרגל הגעתה לגיל 23 (!!), שכללה כמה מחבריו המוכרים, על סיפונה של יאכטת פאר מפנקת. זו כנראה אהבה בסגנון דיקפריו, מלך העולםםםם.

רכלו על המסיבה של ליאונרדו דיקפריו באינסטגרם

ליאונרדו דיקפריו. splash
מתמידים! ליאונרדו דיקפריו עם קמילה מורונה/splash
הדוגמנית הארגנטינאית קמילה מורונה החברה החדשה של ליאונרדו דיקפריו. אינסטגרם, אתר רשמי
רק הטוב ביותר בשבילה. מורונה/אתר רשמי, אינסטגרם

אחרי שדיקפריו ממש הביא את הגברת לבילוי בטקס האוסקר האחרון ואפילו ישב לצדה באולם (!!!) - מה שלא עשה עם אף אחת מבנות הזוג שלו בשנים האחרונות - צלם הפפראצי בלוס אנג'לס, תפסו את בני הזוג ביום שישי האחרון, כשהם עולים על יאכטה ענקית באורך 45 מטרים, לטובת חגיגה של כמה עשרות אנשים בלב ים, באווירת "המערב הפרוע".

עוד בוואלה!

תרגיל התחמקות: תראו איך ליאו דיקפריו בלתי ניתן לזיהוי!

לכתבה המלאה

בין המוזמנים שנדרשו להגיע להפלגה לכיוון שכונת מאליבו כשהם לבושים לפי הנושא, כולל כובעי קאובוי ובגדים עושיים מג'ינס (וליאו, חמוש במסיכה רפואית), היו השחקנים נינה דוברב וקווין קונולי ואלוף הסנואובורד שון ווייט. החוגגים עם מורונה, נהנו מהפלגה שנמשכה יום שלה וכללה ארוחת גורמה, שיזוף ותמונות קבוצתיות. שום דבר לא הסתיים שם כמו ב"טיטאניק", למרבה המזל.


וואלה! סלבס חגגה את יום הולדתה ביום של בחילה, אחרי שאכלה על הבוקר עוגה שלמה לבדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully