וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקוה גדעון מדברת על האקס, החבר החדש והסקס הטוב

צילום: ניר פקין

21.6.2020 / 12:02

הזוכה הטרייה של "האח הגדול" נעמדה מול המצלמה כשהיא בהלבשה תחתונה אבל מה שעניין את כולם היה בעיקר מה קורה בינה לבין ליאור, האם באמת יש אהבה חדשה ויותר מהכל - האם הסקס עם ליאור היה באמת כזה טוב? וואלה! סלבס יצאה לחקור

תקוה גדעון/ניר פקין

רק לפני מספר שבועות עם ישראל התאהב בפאוור קאפל החדש - תקוה גדעון וליאור דואק - ועקב בדריכות אחר כל צעד במערכת היחסים שלהם, אך כמו בכל ריאליטי: המציאות עולה על כל דמיון והשניים נפרדו ולא בצורה הכי נעימה שיש, כך שכמה ימים לאחר הפרידה כבר החלו שמועות על רומן בין דואק לדוגמנית עומר נודלמן. כעת, נעמדת גדעון מול המצלמה כשהיא מדגמנת לנז'רי של חברת האופנה "FIX" כשהיא נכנסת לנעליה של מי שמאיימת להיכנס לנעליה במשבצת "החברה של ליאור דואק".

תקווה גדעון. ניר פקין
חושפת הכל. תקוה/ניר פקין

אך נראה שגם בגזרתה של גדעון, לא הכל היה שקט כי רגע לאחר הפרידה המתוקשרת היא החליטה לכתוב פוסט חושפני במיוחד בו גם תיארה את חיי המין שלה עם האקס וגרמה לכולם להבין שהסקס שלה ושל ליאור היה מדהים - אז למה היה כל כך חשוב לה לשתף אתכם במה שקורה בחדר המיטות? " זה לא היה חשוב לי לציין לכם היה חשוב לשמוע. כולכם התעסקת בזה נורא שהיינו עוד בתוך הבית וגם כשיצאנו, אז קיבלתם", היא אומרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תקווה גדעון. ניר פקין
רואים את הפיצה שאכלתי?/ניר פקין

אם חשבתם שרק דואק המשיך הלאה, נראה שגם הזוכה הגדולה נמצאת בשלב הבא ואוחזת חבר חדש בשם דור כהן, אלא שהפעם היא פחות משתפת מידע כמו שעשתה בעבר, "כשיהיה לי מה להגיד, אני אגיד", השיבה ולא נשברה גם כשנשאלה האם יש לה פרפרים בבטן, "אמרתי, כשיהיה לי מה להגיד אני אגיד".

וואלה! סלבס נפרדה מהחבר רק בגלל שהוא לא הסכים שהיא תצעק את השם של האקס שלה במיטה.

תקווה גדעון. ניר פקין
אהבה חדשה?/ניר פקין
תקווה גדעון. ניר פקין
ליאור, מי?/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully