וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רטרו פלאש: מסיבת יום ההולדת השובבה של אייל גולן

צילום: סמי טהרני

21.6.2020 / 0:01

כוכבים, מפורסמים וסלבס היו כאן משחר ההיסטוריה - חלקם נוצצים יותר וחלקם קצת פחות. וכן, יש כאלו ששמם לא יאמר לרובכם כלום. אז מדי שבוע תקבלו ד"ש מהעבר עם שלל תמונות פפראצי שצולמו כשעוד היו משתמשים בפילם. וואלה! סלבס נוסטלגיה

אייל גולן. סמי טהרני,
שיהיה במזל/סמי טהרני

מכירים את הביקור הקבוע אצל ההורים, זה שתמיד נגמר בפשפוש במגירות, שליפת אלבומי תמונות והתרפקות על העבר - נוסטלגיה, קוראים לזה - אז בתור מלכת הרכילות הבלתי מעורערת של ישראל, וואלה! סלבס פישפשה בכמה ארכיונים אן יותר נכון באחד ספציפי - זה של הצלם ואיש יחסי הציבור סמי טהרני, ולא תאמינו מה היא מצאה שם.

אייל גולן. סמי טהרני,
איפה העוגה?/סמי טהרני

מדי שבוע, תיכנסו למנהרת הזמן ותקבלו ד"ש מהעבר עם שלל תמונות של כוכבים שחלקם יראו לכם מוכרים, שמם של כמהמהם ישמעו לכם חוכרים וכאלה שאפילו לא תזהו כמי שהיו בין הכוכבים הגדולים של תעשיית הבידור המקומית, ממש לפני כמה שנים. אה כן, ויש לא מעט תמונות מצחיקות ואפילו קצת מביכות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אייל גולן. סמי טהרני,
יאמי/סמי טהרני

הרבה לפני שהאינסטגרם והרשתות החבריות השתלטו על חייכם וכל דבר היה מתועד בסטורי והרבה לפני שדניאל גרינברג השתלטה לו על הלב וגרמה לכל כך הרבה כותרות - אייל גולן הגיע, כמו כל זמר שרצה לקדם שיר או אלבום חדש, לראיון בתכנית רדיו ברדיו 91 אפ אמ. מה שהוא לא ידע הוא שברדיו בכלל תכננו לו הפתעה לרגל יום הולדתו ה-24. כן, התמונות צולמו ב-1995, אז עוד היה הזמר המסלסל בתחילת דרכו.


ההפתעה היחידה שעשו לוואלה! סלבס היא שילדו אותה.

אייל גולן. סמי טהרני,
רצה ראיון קיבל הפתעה/סמי טהרני
  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully