וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הדביק, המצחיק והרציני - הזוגות של התעשייה

19.6.2020 / 6:21

בזמן שדניאלה פיק וטרנטינו יצאו לדייט לילי, אסיף אלקיים ומעיין אדם יצאו לסדנת פיצה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

טרנטינו ודניאלה פיק/דניאלה פיק עם קוונטין טרנטינו אחרי לידת בנם (צילום: ניר פקין)

את הרשימה נפתח עם אישה אחת זועמת שצפתה בתכנית הריאליטי "הישרדות" והכריזה קבל עם ואינסטוש שהיא יותר לא תצפה בתכנית הזו. אם אתם חייבים לדעת לאישה הזו קוראים מיה דגן שכתבה "מפסיקה לראות את התכנית הזאת שמלאה במסרים נוראיים".

מיה דגן. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה!
נגד הישרדות. מיה/מערכת וואלה!, שלומי צ'יקונה

אל המקום הרביעי מגיעה עוד אישה חזקה שמוכיחה שלא כדאי להתעסק איתה, גם כשמנסים לעשות משהו טוב - אז אם גם אתם הגעתם למסיבת ההפתעה של עדן פינס ולא הבנתם למה אין שם אף אחד, זה בגלל שהדוגמנית המתולתלת גילתה ברגע האחרון על ההפתעה וביקשה לבטל הכל לאלתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עדן פינס במוזיאון הפופ אפ של אדידס. שוקה כהן
לא להתעסק. עדן/שוקה כהן

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא הזוג הכי הוליוודי - דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו - שלא נצפו ביחד מאז הלידה של בנם הבכור. עד שיצאו לארוחת ערב רומנטית במסעדת "טאיזו" בתל אביב, אז נתפסו ביציאה על ידי צלם הפפראצי.

דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו. ניר פקין
למה כל כך רציניים? דניאלה וטרנטינו/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיע עוד זוג, הפעם טרי טרי מהחץ של קופידון אז תגידו מלא מזל טוב לשחקנית ההורסת, נעמי לבוב, ולמנחה המפורסם מיכאל הנגבי, שהכירו על סט הצילומים של תכנית הסאטירה שהם מצלמים ביחד ומאז הם מספרים אחד לשנייה בדיחות.

מיכאל הנגבי, נעמי לבוב. אינסטגרם, צילום מסך
איזה צחוקים. נעמי ומיכאל/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון, איך לא, הזוג הכי דביק בתעשיית הבידור, הלא הם מעיין אדם ואסיף אלקיים, שמרגע היציאה מהבית לא מורידים ידיים האחד מהשנייה. הפעם, הזוג ההורס הגיע לסדנה להכנת פיצה אבל היו עסוקים בעיקר למרוח רוטב עגבניות האחד על השנייה ולפזר אהבה לכל עבר.

מעיין אדם, אסיף אלקיים. שוקה כהן
דביקים. מעיין ואסיף/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully